HorMart.cz - Webové stránky, které fungují

Vaše webové stránky budou fungovat z pohledu estetiky, funkčnosti a byznysu. Máme více než 25leté zkušenosti s návrhem a tvorbou webu pro menší i větší firmy.

projít na web

Pravidla efektivního marketingu

Investice do marketingu se musí vrátit Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou rekl

projít na článek

User Experience aneb jak UX vidím já

Web je plný buzzu a tak se ze všestranných tvůrců webu stávají specialisté javascript ninjové, informační architekti, interakční designeři a ponejvíce asi user experience experti. Proč? Nálepka user experience, ideálně prezentovaná zkratkou UX, je docela

projít na článek

Jak vytvořit webové stránky

Webové stránky jsou dnes nedílnou součástí marketingu každé firmy. První se objevily na internetu v polovině 90. let minulého století. Za tu dobu se ve tvorbě stránek vytvořila řada ověřených standardů, takže dnes už provozovatelé webů nemusí tápat ve tmě

projít na článek

Facebook ve službách eStránek aneb jak získat hodnotné návštěvníky

Dnešním ryze praktických textem volně navazuji na předchozí článek Lesk a bída sociálních sítí v Česku, Facebooku zvlášť. Tvrdím v něm, že míra využití potenciálu sociálních sítí je u nás velice bídná. Ale abych jen nenaříkal, podívejme se, jak jsem navrh

projít na článek

Lesk a bída sociálních sítí v Česku. Facebooku zvlášť.

Sociální sítě si našly velice rychle cestu do našeho života. Obepnuly celou planetu, naši malou zemi nevyjímaje. Všem vévodí Facebook, je všudypřítomný, na jeho hřbetu rostou noví sociální ninjové a mágové s naleštěným tlačítkem Like na prsou. Míra využit

projít na článek

Mark Zuckerberg na f8: Pokud Vaši uživatelé nejsou na Facebooku, tak tam brzy budou.

Před pár hodinami skončila konference f8, na které Facebook představil vývojářům webových aplikací své novinky. Podle toho, co na konferenci zaznělo, se bude celý web pomalu a jistě barvit do modra. Celou konferenci bylo možné sledovat živě na http://app

projít na článek

Web: nedělejte ze mě blbečka!

Web 2.0 se nám trošku zvrhl. Proces je to nenápadný. Prvně začal růst Facebook. Nafukoval se, stále se nafukuje, všichni (akcionáři Facebooku) se bojí, že se přestane nafukovat. A tak se musí hledat stále noví uživatelé. Kde je ale pořád shánět? Pak přiš

projít na článek

Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku

Sociální sítě jsou o komunikaci a spolupráci, ne o technologiích. Komunikace je navíc permanentní, jednorázově vytvořit profil nestačí. The post Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku appeared first on HorMart.cz.

projít na článek

Pražský TechCruch Meetup aneb Thinking outside the box

Že se v Praze uskuteční tento pátek TechCrunch Meetup, asi už všichni víte. Tyhle novinky u nás nejlépe pokrývá Pavel Neuman na svém blogu BuzzMag, kde se můžete dozvědět více o zákulisí akce z rozhovoru s Jackem DeNeutem, který setkání spoluorganizuje. M

projít na článek

Webhosting je mrtvý. Ať žije webhosting 2.0!

Ze starého dobrého webhostingu, jak ho známe a jak ho většina českých poskytovatelů nabízí, se pomalu a jistě stává rozkládající se organismus, resp. průmysl. Jistě, není to vina oněch „poskytovatelů“, vždyť někteří z nich dokonce „virtualizují“ na našem

projít na článek

Krása sociálního softwaru tkví ve: word-of-mouse

A frekvence „postování“ nových příspěvků nadále klesá. Ale stále to tu ještě žije. A já žiji poslední dobou sociálním softwarem. Nedávno jsem psal o projektu learnitlists.com, čas trávím ještě jedním projektem, jehož vývoj je trošku pomalejší, takže zatím

projít na článek

Desatero pro zdravé používání Facebooku

Facebook. Fenomén posledního půlroku mého života. Fenomén roku 2007 v celém Silicon Valley. Fenomén nezadržitelného růstu jedné sociální sítě. Pro někoho budoucnost internetu a hrozba pro Google apod. U nás doma, v České republice, jsme opatrnější. Nevzru

projít na článek

Webhosting ve zpravodajství České televize ČT24. A co?

A nic Předevčírem, tj. v neděli, pozdě večer jsem napsal a rozeslal pravidelnou tiskovou zprávu o aktuální situaci na českém webhostingovém trhu. Pro snazší pochopení často píšu o pronájmu webového prostoru, aby bylo aspoň trošku jasné, o čem je řeč. No

projít na článek

Lidi, neblbněte s tím sociálním networkingem!

Když je čehokoliv příliš, není to zdravé. A o zdraví jde především, to víme přece všichni. Tak třeba: víte, proč se rozešla Zuzana s Robertem? Protože Robert měl na Facebooku příliš mnoho Wall postů od jiných dívek. Zuzana se chtěla vyhnout veřejnému (roz

projít na článek

Sociální sítě, sociální reklama, každý každému dealerem

Přežili jsme to. Přejídání se, opakované doplňování zásob, vylučování/vyměšování a následně v lepším případě recyklace, v horším přeplněné kontejnery. Další z řady hyper-svátků jsou za námi. Svatou Trojicí jsou v tomto případě spotřeba, prodej a reklama.

projít na článek