Pravidla efektivního marketingu

Investice do marketingu se musí vrátit Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou reklamu nebo dělat marketing zdarma, který stojí spoustu času? Poradíme vám, jak nejlépe investovat váš čas a peníze, ideálně tak, že se vám tato investice vrátí. S placenou reklamou znáte cenu za zákazníka Placené reklamní kampaně PPC (např. AdWords) budou mít pro vás smysl, když cena za získaného návštěvníka, případně zákazníka, bude přiměřená zisku, který z něj generujete. Totéž platí o placené reklamě na Facebooku. V obou případech můžeme stopovat uživatele od kliknutí na reklamu až po nákup zboží, registraci uživatele nebo přihlášení k odběru novinek. Sociální sítě jsou módní, ale lidé se na nich spíše baví Sociální sítě mohou být také vhodným nástrojem pro propagaci vašich výrobků a služeb. Ať už jde o Facebook nebo Instagram či Tiktok, kde lze s největším úspěchem propagovat zajímavý vizuální obsah. Cílem je vždy přivádět návštěvníky na web (do vaší aplikace apod.) a zde je motivovat k akci. Tradiční email přináší opakované prodeje Pokud máte databázi svých uživatelů, oslovte je emailovým zpravodajem. Míra konverze, kdy oslovený uživatel nakoupí nebo provede požadovanou akci, bývá u emailových kampaní nadstandardní. Email je často opomíjený, ale velice efektivní komunikační a prodejní nástroj. Poradíme vám, jaké nástroje marketingu zvolit Jakou cestou se vydat? Na začátku byste měli vědět, jaký je zisk, který dokážete při vašem podnikání vygenerovat z 1 zákazníka. Výhodnost každého marketingového nástroje dokážeme přesně změřit, takže budete znát cenu za získání zákazníka. Z toho nám vyjde, jak nejlépe investovat vaše finance. The post Pravidla efektivního marketingu appeared first on HorMart.cz.

projít na článek

B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel

projít na článek

Nová vedoucí marketingu ŠKODA AUTO

Na pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann.

projít na článek

59. díl — AI a budoucnost online marketingu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Když se začne mluvit o budoucnosti online marketingu, nejde se vyhnout AI. I my na Dudlu hledáme způsoby jak si pomocí AI ušetřit práci, a tak batolecími krůčky promptujeme, testujeme a aplikujeme první zlepšováky pro rutinní činnosti. A protože toho chce

projít na článek

Pravidla

The post Pravidla first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Nastavení Cookies 2022 pro váš web

Od 1.1.2022 vstoupila v platnost nová pravidla týkající se získávání informací o návštěvnících vašich stránek. V tomto videu najdete návod, jak správně nastavit informace týkající se Cookies na vašem webu. https://www.youtube.com/watch?v=e94i54GiLVoMůžete

projít na článek