Uvedení produktů na trh – Vegaflor kampaň

V prvním kvartále roku 2019 jsme pracovali s historickou značkou hnojiv Vegaflor. Cílem bylo znovuuvedení značky na trh, tentokrát však v nové, svěží formě. Vyjma kompletně přepracovaných etiket reflektující positioning, cílovou skupinu, současné trendy a nadčasovost jsme připravili také eshop, menší digitální kampaně, sales materiály a připravili velice jednoduchý stánek pro prezentaci na výstavě FOR GARDEN. The post Uvedení produktů na trh – Vegaflor kampaň appeared first on Absolook.

projít na článek

OSVĚTOVÁ KAMPAŇ

Intervenční centra zahájila osvětovou kampaň „Zastav kolotoč násilí“ . Jejím cílem je upozornit veřejnost na závažné společenské téma – přenos násilí mezi generacemi. Kampaň je podpořena grantem z Norska prostřednictvím Norských fondů 2014 – 2021. Zač

projít na článek

Toyota: nová kampaň na nízkoemisní vozy

České zastoupení automobilky Toyota spustilo novou brandovou kampaň zaměřenou na představení svých alternativních pohonů. Na mediální kampaň s názvem Beyond Zero naváže na podzim i stejnojmenn

projít na článek

Náborová kampaň Zálesí a.s.

Kampaň 2018 na nábor nových zaměstnanců pro společnosti Zálesí a.s.: Bannery, billboardy, inzerce v tisku a na sociálních sítích a vyvrcholení kampaně v podobě Dne otevřených dveří.

projít na článek

Kampaň Air as Food

Pro asociaci Eurovent jsme vytvořili globální kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o možnostech technologií na úpravu vnitřního klimatu, které prokazatelně vedou ke zlepšení zdraví. Vizuály se objeví na sociálních sítích společně s osvětovými články. S

projít na článek

Banerová on-line kampaň CPIA

CPIA je Aliance českých technologických dodavatelů pro energetické zdroje. Zadáním bylo vytvořit on-line banerovou kampaň, jejíž obsahem je osvěta a propagace většího podílu zainteresovanosti českých firem na dostavbě jaderných bloků v ČR.

projít na článek