Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce si tak kontakty musí shánět sám. Bez možnosti nějak obšírněji zasáhnout širší veřejnost je prodejce odkázán na to vybudovat klientelu skrz kvalitu produktu a zákaznického servisu, stejně jako pomocí osobních vazeb a doporučení. V tomto článku…
Může prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol
projít na článekO tom, že data jsou cenná, jste asi už slyšeli. Nicméně si často lidé myslí, že data má smysl sbírat jen o velkém byznysu. O eshopu, výrobní firmě nebo velké obchodní firmě. Nicméně data lze sledovat a mají svoji vypovídající hodnotu i u malých firem nebo
projít na článekIng. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale i běžné čtenáře, kteří nacházejí využití komunikačních
projít na článekJednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd
projít na článekPrvní schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při
projít na článek