Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce si tak kontakty musí shánět sám. Bez možnosti nějak obšírněji zasáhnout širší veřejnost je prodejce odkázán na to vybudovat klientelu skrz kvalitu produktu a zákaznického servisu, stejně jako pomocí osobních vazeb a doporučení. V tomto článku…

projít na článek

Jak prodávat víno?

Může prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol

projít na článek

Jak vám datatracking vydělává více peněz a naučí lépe plánovat Michal Souček

O tom, že data jsou cenná, jste asi už slyšeli. Nicméně si často lidé myslí, že data má smysl sbírat jen o velkém byznysu. O eshopu, výrobní firmě nebo velké obchodní firmě. Nicméně data lze sledovat a mají svoji vypovídající hodnotu i u malých firem nebo

projít na článek

Jak prodávat z očí do očí – „kuchařka“ pro prodejce od Iva Tomana

Ing. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale i běžné čtenáře, kteří nacházejí využití komunikačních

projít na článek

Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd

projít na článek

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při

projít na článek