Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zde samozřejmě platí, že každý klient je individuum a nelze stoprocentně uplatňovat paušální principy, existuje několik obecných charakteristik bohatých klientů (majitelé úspěšných firem, celebrity, podnikatelé…), které vám pomohou při jednání o…

projít na článek

Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější, ale i složitější, než nabízet klientům dobře známé a zavedené produkty. Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se

projít na článek

Jak prodávat víno?

Může prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol

projít na článek

Jak prodávat z očí do očí – „kuchařka“ pro prodejce od Iva Tomana

Ing. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale i běžné čtenáře, kteří nacházejí využití komunikačních

projít na článek

Čtyři způsoby, jak zajistit, že vaši podřízení budou umět efektivně řešit problémy

Každý manažer by se měl snažit naučit své podřízené řešit problémy samostatně, rychle a efektivně. Někteří týmoví vedoucí mají bohužel sklony k mikro-managementu a své podřízené k samostatnému rozhodování a řešení problémů ani nepustí. Jiní vedoucí zas na

projít na článek

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při

projít na článek