První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Přinášíme vám seznam frází, které vám pomohou více prodávat. Pokud tyto věty nepoužíváte, rozhodně je zařaďte do svého slovníku.
Funkce Rozpis schůzek v Google Kalendáři umí vytvořit rezervační formulář např. pro konzultace, rezervace termínů pro pacienty, apod. A ten, kdo se objednává, nemusí mít dokonce ani Google účet. The post Rozpis schůzek v Google Kalendáři first appeared
projít na článekMůže prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol
projít na článekPřed necelým rokem jsem zrušila svůj soukromý profil na Facebooku. Smazala jsem jeden po druhém všechny příspěvky a fotky, které jsem tam za několik let dala, zrušila všechny lajky a sdílení a po několika hodinách práce označila profil ke zrušení. Zmizela
projít na článekMnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazník
projít na článekJednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd
projít na článek