Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazníků připravujete o lukrativní obchody. Proč? Protože zákazníci jsou neradi podceňováni a jsou ochotni utratit mnohem více a za lepší kvalitu, pokud v nich obchodník vidí někoho, kdo si daný produkt může dovolit. Nedělejte proto tu chybu, že budete…
Může prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol
projít na článekPrvní schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při
projít na článekIng. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale i běžné čtenáře, kteří nacházejí využití komunikačních
projít na článekChcete si sami přeinstalovat operační systém Windows a nevíte jak to? Není to nic složitého, celý postup se skládá jen z několika málo kroků. Stačí mít instalační DVD, trochu času a s pomocí našeho videa už máte téměř hotovo. Na přiloženém videoklipu je s
projít na článekJedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte sympatie potenciálního klienta, neuzavřete s ním obchod. Ve své praxi se budete potkávat s celou řadou lidí a na každého člověka je potřeba individuální postu
projít na článek