Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte sympatie potenciálního klienta, neuzavřete s ním obchod. Ve své praxi se budete potkávat s celou řadou lidí a na každého člověka je potřeba individuální postup. Nicméně existuje univerzálně platný návod, který vám pomůže za každé situace působit na potenciální zákazníky sympaticky.
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace
projít na článekV dnešní době je na finančním trhu nepřeberné množství půjček a úvěrů, které mohou pomoci překlenout finanční potřeby nebo uskutečnit sny. Ať už potřebujete peníze ihned na nečekané výdaje, nebo plánujete větší investici, jako je The post Vyberte nejvýhod
projít na článekStaňte se naším fanouškem a získejte poukázku na naše služby.
Když se členové týmu necítí dobře a pracují v prostředí, které není psychologicky bezpečné nebo kde panuje vyloženě toxická atmosféra, dotyčný tým nikdy nemůže dosáhnout svého maximální potenciálu. Členové týmu nejsou dostatečně kreativní, bojí se přicház
projít na článekevents publishing digital creative reference kontakt EN | CZ | SK | AT | IT novinky 14.
projít na článek