Články pro manažery a pracovníky marketingu | Management News

Čtěte Management News, informace pro Váš úspěšný manažerský rozvoj

projít na web

Čtyři důvody, proč by manažeři měli být nadšení, když jim podřízení pokládají otázky

Představa, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s

projít na článek

5 tipů, jak vést kulturně různorodý tým

Vést tým, který je různorodý v tom smyslu, že jeho členové pochází z různorodých kulturních prostředí a zázemí, je úkol, který pro manažera představuje výzvu. Typicky se s tímto fenoménem lze setkat u týmů, které sestávají z lidí různé národnosti. Zde je

projít na článek

Ovlivňuje léto pracovní produktivitu? Zeptali jsme se českých firem

Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená relaxaci, cestování a čas strávený s rodinou a přáteli. Jak se však zdá, léto může mít významný dopad na pracovní produktivitu. Zajímá vás, jaké faktory ovlivňují produktivitu v různých od

projít na článek

Chcete si vybudovat zdravé návyky? Poradíme vám, jak na to

Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich zbavit. Se zdravými návyky to ale bohužel bývá přesně obráceně. Přesto je nutné si pozitivní návyky v osobním životě i v práci budovat. Jak ale na to? Poradí

projít na článek

Co musí mít tým, aby se mu dlouhodobě dařilo?

Jako manažer chcete, aby se vašemu týmu dařilo. A to dlouhodobě. Co vlastně dělá tým úspěšným a co musí mít, aby se mu dařilo dlouhodobým a udržitelným způsobem a aby odolal všem nástrahám, které ho v budoucnu čekají?

projít na článek

Digitální detox: Ozdravná kúra, ze které těží i vrcholní manažeři

Žijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy, reklamy, informace, videa, obrázky a hlasy. Na počítačích, mobilních zařízeních a u televizí trávíme velkou část svých dní. A jelikož se jedná o nepřirozený stav věcí, není divu, že má na

projít na článek

Jak vést mileniály a jak si je udržet v týmu

Kdo jsou mileniálové? Lidé narození v 80. a 90. letech minulého století. Tedy lidé, kteří jsou nyní ve věku zhruba 24-43 let. Tvoří velkou část pracovní síly a oproti starším (ale i mladším) generacím mají určitá specifika. A ta mimo jiné znamenají, že mi

projít na článek

Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci

Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v

projít na článek

Jak postupovat v případě kybernetických útoků: praktické rady pro řešení i nejčastější chyby, kterých se vyvarovat

Žijeme v době, v níž jsou kybernetické útoky nejen hrozbou, ale stávají se neodmyslitelnou součástí našeho digitálního světa. Firmy a instituce všech velikostí i segmentů jsou vystavovány neustálému riziku stálesofistikovanějších kybernetických hrozeb.

projít na článek

V businessu neznamená rychleji také kvalitněji

Myslím si, že jedna věc se z podnikání v poslední době maličko vytrácí. Alespoň se nám to tak jeví, když si o tom s ostatními podnikateli povídáme. Připadá mi, že mizí potřeba budovat firmu na zdravých základech. Zkrátka stavět ji od začátku ziskově, na o

projít na článek

Zlepšete spolupráci týmů s novým konceptem od Remarkable

Na jaře letošního roku vykvetla nová firma, která se svým vznikem přináší nový koncept rozvojového programu pro firemní týmy. Od svých zakladatelů dostala jméno Remarkable. Jméno vyjadřující ambici, příslib, nadsázku, zkratku.

projít na článek

4 způsoby, jak podpořit socializaci mezi pracovníky

Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou ochotni spolu komunikovat a pomáhat, tím lepší mají výsledky celé týmy i celá firma. Proto by se každý zaměstnavatel měl snažit kolektiv pracovníků co nejví

projít na článek

Pět dobrých důvodů, proč by měl manažer umět vyprávět příběhy

Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.

projít na článek

Jak se vyhnout prokrastinaci v pěti krocích

Prokrastinace je velmi častý nešvar. Pokud byste to s ní ale přeháněli, má to negativní dopad nejen na vaši produktivitu, ale i na atmosféru v celém vašem týmu, na výsledky vás i vašich podřízených a dokonce i na vaše psychické a fyzické zdraví. Jak se pr

projít na článek

Měkké dovednosti, které by měl každý manažer rozvíjet u svých podřízených

Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je vzdělání, kvalifikace a teoretické či technické znalosti, mají měkké dovednosti hodně co dočinění s komunikací, stylem práce a sociální či emoční inteligencí. Měkké dovednosti jsou přenos

projít na článek