Články pro manažery a pracovníky marketingu | Management News

Čtěte Management News, informace pro Váš úspěšný manažerský rozvoj

projít na web

Jak udělat dobrý první dojem: Kompletní manuál

První dojem je ten nejdůležitější. Když vás totiž někdo pozná, na základě prvních vteřin nebo několika málo minut vašeho setkání si vás podvědomě zaškatulkuje do určité skupiny lidí. A tato skupina má u daného člověka přiřazenou určitou prioritu i předpok

projít na článek

Příchod k novému zaměstnavateli: Šest věcí, kterým se musí manažer vyhnout

Jste manažer a chystáte se na přechod k novému zaměstnavateli? Budete nově vést tým, který neznáte, a nechcete hned na začátku udělat žádné velké přešlapy? Zde je šest věcí, kterým se musíte vyhnout, pokud se chystáte převzít manažerskou roli u nového zam

projít na článek

Pět dobrých důvodů, proč by měli manažeři striktně oddělovat svůj pracovní a osobní život

Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.

projít na článek

„Lazy girl job“ jako nový trend mezi mladými zaměstnanci: Vysvětlíme, co to je

Internetem se začíná šířit nový termín. V angličtině zní „lazy girl job“ a do češtiny bychom ho mohli přeložit jako „práce pro líné holky“. Jedná se sice o jeden z mnoha nových trendů a „buzz words“, které bychom mohli ignorovat jako jeden z dalších výstř

projít na článek

Sedm věcí, které dělají úspěšní lidé jinak

Zamysleli jste se někdy nad tím, co odlišuje úspěšné lidi od těch méně úspěšných? Často to není ani vyšší inteligence, ani nutně lepší vzdělání. Mnohdy je to jenom otázka určitého nastavení mysli a odlišného životního přístupu. Zde je sedm věcí, které úsp

projít na článek

Negativní zpětná vazba: Jak ji dávat svým podřízeným

Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu tak, aby věděli, co dělají dobře a v čem by se naopak mohli o něco zlepšit nebo svůj přístup změnit. Tento manažerský úkol v sobě mimo jiné zahrnuje i podávání negativní zpětné vazby.

projít na článek

Ucházíte se o manažerskou pozici? Poradíme vám, jaké otázky čekat na pohovoru

Ucházíte se o manažerskou pozici, poslali jste životopis a nyní jste dostali pozvánku na osobní pohovor? Gratulujeme! První úspěch už máte za sebou. Nyní je ale potřeba věnovat se přípravě. A měli byste vědět, že pohovory na manažerskou pozici se od pohov

projít na článek

Co dělat, když je váš podřízený líný a neproduktivní?

Každý manažer by si přál, aby byli všichni jeho podřízení extrémně motivovaní a produktivní. Ne vždy tomu tak je. A ne vždy je řešením dotyčného prostě vyhodit. Buď může být těžké najít náhradu, nebo se například jedná o pracovníka, který vždy pracoval sv

projít na článek

Proč by měl manažer usilovat o vyvážení práce a osobního života především u sebe

Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná

projít na článek

Šest rad pro začínající manažery

Jestliže jste se poprvé ocitli (nebo se teprve ocitnete) na pozici manažera, zřejmě si kladete otázku, co byste měli dělat a jaká pravidla dodržovat, abyste vykročili tou správnou nohou a byli ve svých manažerských snahách co možná nejúspěšnější. Právě pr

projít na článek

Chcete se naučit lépe soustředit? Ukážeme vám, jak na to

Jak se lidstvo a technologie neustále posouvají a vyvíjí, čelí celá společnost jednomu velkému problému – zhoršené koncentraci. Zábava, kterou nám poskytují sociální sítě, televize, internet a obrazovky nevyžaduje žádnou akci ani větší koncentraci. A scho

projít na článek

Manažerské dovednosti, které musíte prokázat, když se ucházíte o manažerskou pozici

Člověk, který se chce stát manažerem a vést lidi, si nevystačí jenom s potřebnými technickými znalostmi a tvrdými dovednostmi. Musí prokázat, že disponuje i měkkými dovednostmi, které jej předurčují k tomu, že si při vedení lidí povede dobře. Vedení lidí

projít na článek

Když máte v týmu introverta: Jak jej efektivně vést?

Mnoho manažerů bohužel dělá tu chybu, že naslouchá nejvíce těm podřízeným, kteří jsou nejhlasitější, nejvíce si stěžují a nejvehementněji prosazují svůj názor. A když mají v týmu někoho uzavřenější povahy, často mu nevěnují takovou pozornost. Tím však moh

projít na článek

Čtyři kroky k vybudování psychologicky bezpečného a inspirativního pracovního prostředí

Když se členové týmu necítí dobře a pracují v prostředí, které není psychologicky bezpečné nebo kde panuje vyloženě toxická atmosféra, dotyčný tým nikdy nemůže dosáhnout svého maximální potenciálu. Členové týmu nejsou dostatečně kreativní, bojí se přicház

projít na článek

„Focus time“: Co to je a proč byste na to měli ve vašem týmu klást důraz?

Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili, výsledkem by byl zřejmě termín „čas na soustředění“ nebo „čas na soustředěnou práci“. Co tento termín znamená? A proč byste na měli ve vašem týmu podporovat jeho

projít na článek