Čtěte Management News, informace pro Váš úspěšný manažerský rozvoj
První dojem je ten nejdůležitější. Když vás totiž někdo pozná, na základě prvních vteřin nebo několika málo minut vašeho setkání si vás podvědomě zaškatulkuje do určité skupiny lidí. A tato skupina má u daného člověka přiřazenou určitou prioritu i předpok
Jste manažer a chystáte se na přechod k novému zaměstnavateli? Budete nově vést tým, který neznáte, a nechcete hned na začátku udělat žádné velké přešlapy? Zde je šest věcí, kterým se musíte vyhnout, pokud se chystáte převzít manažerskou roli u nového zam
Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.
Internetem se začíná šířit nový termín. V angličtině zní „lazy girl job“ a do češtiny bychom ho mohli přeložit jako „práce pro líné holky“. Jedná se sice o jeden z mnoha nových trendů a „buzz words“, které bychom mohli ignorovat jako jeden z dalších výstř
Zamysleli jste se někdy nad tím, co odlišuje úspěšné lidi od těch méně úspěšných? Často to není ani vyšší inteligence, ani nutně lepší vzdělání. Mnohdy je to jenom otázka určitého nastavení mysli a odlišného životního přístupu. Zde je sedm věcí, které úsp
Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu tak, aby věděli, co dělají dobře a v čem by se naopak mohli o něco zlepšit nebo svůj přístup změnit. Tento manažerský úkol v sobě mimo jiné zahrnuje i podávání negativní zpětné vazby.
Ucházíte se o manažerskou pozici, poslali jste životopis a nyní jste dostali pozvánku na osobní pohovor? Gratulujeme! První úspěch už máte za sebou. Nyní je ale potřeba věnovat se přípravě. A měli byste vědět, že pohovory na manažerskou pozici se od pohov
Každý manažer by si přál, aby byli všichni jeho podřízení extrémně motivovaní a produktivní. Ne vždy tomu tak je. A ne vždy je řešením dotyčného prostě vyhodit. Buď může být těžké najít náhradu, nebo se například jedná o pracovníka, který vždy pracoval sv
Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná
Jestliže jste se poprvé ocitli (nebo se teprve ocitnete) na pozici manažera, zřejmě si kladete otázku, co byste měli dělat a jaká pravidla dodržovat, abyste vykročili tou správnou nohou a byli ve svých manažerských snahách co možná nejúspěšnější. Právě pr
Jak se lidstvo a technologie neustále posouvají a vyvíjí, čelí celá společnost jednomu velkému problému – zhoršené koncentraci. Zábava, kterou nám poskytují sociální sítě, televize, internet a obrazovky nevyžaduje žádnou akci ani větší koncentraci. A scho
Člověk, který se chce stát manažerem a vést lidi, si nevystačí jenom s potřebnými technickými znalostmi a tvrdými dovednostmi. Musí prokázat, že disponuje i měkkými dovednostmi, které jej předurčují k tomu, že si při vedení lidí povede dobře. Vedení lidí
Mnoho manažerů bohužel dělá tu chybu, že naslouchá nejvíce těm podřízeným, kteří jsou nejhlasitější, nejvíce si stěžují a nejvehementněji prosazují svůj názor. A když mají v týmu někoho uzavřenější povahy, často mu nevěnují takovou pozornost. Tím však moh
Když se členové týmu necítí dobře a pracují v prostředí, které není psychologicky bezpečné nebo kde panuje vyloženě toxická atmosféra, dotyčný tým nikdy nemůže dosáhnout svého maximální potenciálu. Členové týmu nejsou dostatečně kreativní, bojí se přicház
Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili, výsledkem by byl zřejmě termín „čas na soustředění“ nebo „čas na soustředěnou práci“. Co tento termín znamená? A proč byste na měli ve vašem týmu podporovat jeho