Manažerské dovednosti, které musíte prokázat, když se ucházíte o manažerskou pozici

Člověk, který se chce stát manažerem a vést lidi, si nevystačí jenom s potřebnými technickými znalostmi a tvrdými dovednostmi. Musí prokázat, že disponuje i měkkými dovednostmi, které jej předurčují k tomu, že si při vedení lidí povede dobře. Vedení lidí je totiž zhruba 80% o komunikaci, z 10% o psychologii a pouze z 10% o technických znalostech. Ucházíte se o manažerskou pozici? Pak vězte, že abyste byli úspěšní, musíte prokázat, že vládnete následujícími manažerskými dovednostmi.

projít na článek

Ucházíte se o manažerskou pozici? Poradíme vám, jaké otázky čekat na pohovoru

Ucházíte se o manažerskou pozici, poslali jste životopis a nyní jste dostali pozvánku na osobní pohovor? Gratulujeme! První úspěch už máte za sebou. Nyní je ale potřeba věnovat se přípravě. A měli byste vědět, že pohovory na manažerskou pozici se od pohov

projít na článek

Chcete se stát manažerem? Pak byste měli zapracovat na těchto vlastnostech a dovednostech

Mnoho lidí sní o tom, že se stanou manažery. Pokud i vy patříte mezi aspirující lídry, měli byste vědět, že prerekvizitou k manažerské pozici jsou určité vlastnosti a dovednosti, bez kterých se na manažerské pozici zkrátka neobejdete. A bez kterých vás ve

projít na článek

Měkké dovednosti, které by měl každý manažer rozvíjet u svých podřízených

Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je vzdělání, kvalifikace a teoretické či technické znalosti, mají měkké dovednosti hodně co dočinění s komunikací, stylem práce a sociální či emoční inteligencí. Měkké dovednosti jsou přenos

projít na článek

Komunikační tipy, které by si manažeři přáli znát na začátku své manažerské kariéry

V našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři komunikují nejen se svými podřízenými, ale i s vedením firmy, obchodními partnery a kolegy. A to, jak úspěšně dovede manažer komunikovat, má tedy nesmírně velk

projít na článek

Každého člověka musíte vnímat jako osobnost, se všemi jeho ambicemi i strachy

Pavel Ranc působí ve společnosti Business Success jako trenér a konzultant již přes 16 let. Zároveň je vedoucím plzeňské pobočky, kde má na starosti hlavně práci se zákazníky. Jeho doménou jsou manažerské dovednosti, semináře stres managementu a využití p

projít na článek