Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je vzdělání, kvalifikace a teoretické či technické znalosti, mají měkké dovednosti hodně co dočinění s komunikací, stylem práce a sociální či emoční inteligencí. Měkké dovednosti jsou přenositelné a patří mezi ně třeba komunikační a prezentační dovednosti, manažerské schopnosti nebo odolnost vůči stresu. Jaké měkké dovednosti by měli všichni manažeři rozvíjet u svých podřízených?
Představa, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s
projít na článekAby mohl manažer efektivně vést své podřízené, musí si u nich vybudovat určitý respekt. Podřízení jej musí takzvaně „brát“ a musí mít důvěru v jeho schopnosti a ve správnost jeho rozhodování. Zdá se vám, že vám takovýto přirozený respekt ze strany podříze
projít na článekKaždý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v
projít na článekBýt dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.
projít na článekNaši nejmladší hráči dobře vědí, že je potřeba neustále rozvíjet dovednosti v práci s raketou, ovládání míčku, a zároveň být kreativní a zkusit si s badmintonovým nářadím doslova první poslední. Pro období karantény připravili spoustu drobných výzev pro
projít na článek