V našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři komunikují nejen se svými podřízenými, ale i s vedením firmy, obchodními partnery a kolegy. A to, jak úspěšně dovede manažer komunikovat, má tedy nesmírně velký dopad na to, jak se mu v jeho vedoucí pozici celkově daří. A proto se dnes podíváme na několik komunikačních technik a tipů, o kterých zkušení manažeři prohlašují, že by si přáli je znát už na začátku své manažerské dráhy.
Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je vzdělání, kvalifikace a teoretické či technické znalosti, mají měkké dovednosti hodně co dočinění s komunikací, stylem práce a sociální či emoční inteligencí. Měkké dovednosti jsou přenos
projít na článekZpětná vazba může pomoci nasměrovat, přináší sebeuvědomění, zjištění, jak nás vidí druzí a jak jsme na tom v porovnání s ostatními. Přáli byste si, aby ta vaše zpětná vazba, kterou zaměstnancům dáváte, byla k něčemu? Aby vaši manažeři dokázali své lidi sk
projít na článekExistuje spousta skrytých funkcí, se kterými můžete využít svůj telefon chytřeji To samé platí dvojnásob v případě řady Xiaomi Redmi Note 13 s nadstavbou HyperOS Představme si několik tipů a triků, jak z nových modelů střední třídy vytěžit maximum Ať už j
projít na článekMnoho lidí sní o tom, že se stanou manažery. Pokud i vy patříte mezi aspirující lídry, měli byste vědět, že prerekvizitou k manažerské pozici jsou určité vlastnosti a dovednosti, bez kterých se na manažerské pozici zkrátka neobejdete. A bez kterých vás ve
projít na článekPetr Martinek působí na pozicích CSEE Packaging Director skupiny Antalis a jednatel společnosti Branopac CZ. Je také absolventem programu MBA na Pražské mezinárodní manažerské škole - PIBS. Co studium přineslo jeho praxi? Poslechněte si referenci.
projít na článek