Čtěte Management News, informace pro Váš úspěšný manažerský rozvoj
Člověk, který se chce stát manažerem a vést lidi, si nevystačí jenom s potřebnými technickými znalostmi a tvrdými dovednostmi. Musí prokázat, že disponuje i měkkými dovednostmi, které jej předurčují k tomu, že si při vedení lidí povede dobře. Vedení lidí
Přestože je každý tým unikátní a každý manažer jiný, existují určité společné znaky, které sdílejí všichni manažeři, kteří jsou ve vedení lidí dlouhodobě úspěšní. Pokud se i vy chcete stát efektivními týmovými lídry, měli byste si co nejdříve osvojit násl
Představa, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s
Vést tým, který je různorodý v tom smyslu, že jeho členové pochází z různorodých kulturních prostředí a zázemí, je úkol, který pro manažera představuje výzvu. Typicky se s tímto fenoménem lze setkat u týmů, které sestávají z lidí různé národnosti. Zde je
Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená relaxaci, cestování a čas strávený s rodinou a přáteli. Jak se však zdá, léto může mít významný dopad na pracovní produktivitu. Zajímá vás, jaké faktory ovlivňují produktivitu v různých od
Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich zbavit. Se zdravými návyky to ale bohužel bývá přesně obráceně. Přesto je nutné si pozitivní návyky v osobním životě i v práci budovat. Jak ale na to? Poradí
Jako manažer chcete, aby se vašemu týmu dařilo. A to dlouhodobě. Co vlastně dělá tým úspěšným a co musí mít, aby se mu dařilo dlouhodobým a udržitelným způsobem a aby odolal všem nástrahám, které ho v budoucnu čekají?
Žijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy, reklamy, informace, videa, obrázky a hlasy. Na počítačích, mobilních zařízeních a u televizí trávíme velkou část svých dní. A jelikož se jedná o nepřirozený stav věcí, není divu, že má na
Kdo jsou mileniálové? Lidé narození v 80. a 90. letech minulého století. Tedy lidé, kteří jsou nyní ve věku zhruba 24-43 let. Tvoří velkou část pracovní síly a oproti starším (ale i mladším) generacím mají určitá specifika. A ta mimo jiné znamenají, že mi
Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v
Žijeme v době, v níž jsou kybernetické útoky nejen hrozbou, ale stávají se neodmyslitelnou součástí našeho digitálního světa. Firmy a instituce všech velikostí i segmentů jsou vystavovány neustálému riziku stálesofistikovanějších kybernetických hrozeb.
Myslím si, že jedna věc se z podnikání v poslední době maličko vytrácí. Alespoň se nám to tak jeví, když si o tom s ostatními podnikateli povídáme. Připadá mi, že mizí potřeba budovat firmu na zdravých základech. Zkrátka stavět ji od začátku ziskově, na o
Na jaře letošního roku vykvetla nová firma, která se svým vznikem přináší nový koncept rozvojového programu pro firemní týmy. Od svých zakladatelů dostala jméno Remarkable. Jméno vyjadřující ambici, příslib, nadsázku, zkratku.
Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou ochotni spolu komunikovat a pomáhat, tím lepší mají výsledky celé týmy i celá firma. Proto by se každý zaměstnavatel měl snažit kolektiv pracovníků co nejví
Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.