Příchod k novému zaměstnavateli: Šest věcí, kterým se musí manažer vyhnout

Jste manažer a chystáte se na přechod k novému zaměstnavateli? Budete nově vést tým, který neznáte, a nechcete hned na začátku udělat žádné velké přešlapy? Zde je šest věcí, kterým se musíte vyhnout, pokud se chystáte převzít manažerskou roli u nového zaměstnavatele.

projít na článek

Chybí vám respekt u vašich podřízených? Poradíme vám, co s tím

Aby mohl manažer efektivně vést své podřízené, musí si u nich vybudovat určitý respekt. Podřízení jej musí takzvaně „brát“ a musí mít důvěru v jeho schopnosti a ve správnost jeho rozhodování. Zdá se vám, že vám takovýto přirozený respekt ze strany podříze

projít na článek

Co musí mít tým, aby se mu dlouhodobě dařilo?

Jako manažer chcete, aby se vašemu týmu dařilo. A to dlouhodobě. Co vlastně dělá tým úspěšným a co musí mít, aby se mu dařilo dlouhodobým a udržitelným způsobem a aby odolal všem nástrahám, které ho v budoucnu čekají?

projít na článek

Vrcholový manažer musí jít občas i proti proudu!

Milan Prypoň je bývalý dlouholetý vrcholový manažer, v současné době působící na pozici executive kouče a manažerského poradce. Koučuje generální ředitele, ale také střední management. Kromě toho vytvořil vlastní talent management program, v rámci něhož p

projít na článek

Proč by měl manažer usilovat o vyvážení práce a osobního života především u sebe

Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná

projít na článek

Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci

Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v

projít na článek