Jste manažer a chystáte se na přechod k novému zaměstnavateli? Budete nově vést tým, který neznáte, a nechcete hned na začátku udělat žádné velké přešlapy? Zde je šest věcí, kterým se musíte vyhnout, pokud se chystáte převzít manažerskou roli u nového zaměstnavatele.
Aby mohl manažer efektivně vést své podřízené, musí si u nich vybudovat určitý respekt. Podřízení jej musí takzvaně „brát“ a musí mít důvěru v jeho schopnosti a ve správnost jeho rozhodování. Zdá se vám, že vám takovýto přirozený respekt ze strany podříze
projít na článekJako manažer chcete, aby se vašemu týmu dařilo. A to dlouhodobě. Co vlastně dělá tým úspěšným a co musí mít, aby se mu dařilo dlouhodobým a udržitelným způsobem a aby odolal všem nástrahám, které ho v budoucnu čekají?
projít na článekMilan Prypoň je bývalý dlouholetý vrcholový manažer, v současné době působící na pozici executive kouče a manažerského poradce. Koučuje generální ředitele, ale také střední management. Kromě toho vytvořil vlastní talent management program, v rámci něhož p
projít na článekManažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná
projít na článekKaždý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v
projít na článek