Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná u sebe. A zatímco kážou harmonii mezi osobním a pracovním životem, sami mají v tomto ohledu k dokonalosti hodně daleko a dali by se považovat spíše za workoholiky. Zde je ale několik dobrých důvodů, proč by o „work-life balance“ měl manažer…
Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.
projít na článekPředstava, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s
projít na článekBýt dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.
projít na článekMilan Prypoň je bývalý dlouholetý vrcholový manažer, v současné době působící na pozici executive kouče a manažerského poradce. Koučuje generální ředitele, ale také střední management. Kromě toho vytvořil vlastní talent management program, v rámci něhož p
projít na článekKaždý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v
projít na článek