Pět dobrých důvodů, proč by měli manažeři striktně oddělovat svůj pracovní a osobní život

Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.

projít na článek

Proč by měl manažer usilovat o vyvážení práce a osobního života především u sebe

Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná

projít na článek

Čtyři důvody, proč by manažeři měli být nadšení, když jim podřízení pokládají otázky

Představa, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s

projít na článek

Pět dobrých důvodů, proč by měl manažer umět vyprávět příběhy

Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.

projít na článek

Proč by manažeři neměli být s podřízenými příliš velcí kamarádi?

Mít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.

projít na článek

Digitální detox: Ozdravná kúra, ze které těží i vrcholní manažeři

Žijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy, reklamy, informace, videa, obrázky a hlasy. Na počítačích, mobilních zařízeních a u televizí trávíme velkou část svých dní. A jelikož se jedná o nepřirozený stav věcí, není divu, že má na

projít na článek