Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.
Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu takové prostředí, které všem jeho členům umožní vyvážit svůj osobní a pracovní život. Tato poučka je zcela jasná. Mnoho manažerů ale na tuto poučku zapomíná
projít na článekPředstava, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s
projít na článekBýt dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce, oddávajícího nebo spisovatele. Dobrým vypravěčem by ale měl být i každý manažer. Proč? Zde je pět dobrých důvodů.
projít na článekMít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.
projít na článekŽijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy, reklamy, informace, videa, obrázky a hlasy. Na počítačích, mobilních zařízeních a u televizí trávíme velkou část svých dní. A jelikož se jedná o nepřirozený stav věcí, není divu, že má na
projít na článek