Mít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.
Někteří manažeři s více autoritářským přístupem k vedení lidí se příliš nezajímají o to, co si jejich podřízení myslí, jakou zpětnou vazbu směrem k vedení týmu mají a nebo jaké mají nápady. V tomto článku si ukážeme čtyři pádné důvody, proč je tento příst
projít na článekV našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři komunikují nejen se svými podřízenými, ale i s vedením firmy, obchodními partnery a kolegy. A to, jak úspěšně dovede manažer komunikovat, má tedy nesmírně velk
projít na článekŽijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy, reklamy, informace, videa, obrázky a hlasy. Na počítačích, mobilních zařízeních a u televizí trávíme velkou část svých dní. A jelikož se jedná o nepřirozený stav věcí, není divu, že má na
projít na článekPředstava, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává rozkazy svým podřízeným, zatímco podřízení tyto rozkazy bez odmlouvání plní, je už dávno překonaná. Manažer by ve většině případů měl být spíše koordinátor práce svého týmu. A měl by s
projít na článekVyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.
projít na článek