Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější, ale i složitější, než nabízet klientům dobře známé a zavedené produkty. Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se kterým lidé nemají ještě zkušenosti?
BMW zvyšuje význam a přitažlivost plug-in hybridních modelů v segmentu prémiových automobilů střední třídy komplexní modelovou ofenzivou. U BMW řady 3 se v nadcházejících měs&iac
projít na článekJedná se o druhý iPad který již nedoprovází verze Air, zřejmě Apple tento model již opustil. Nový iPad ponese klasický design s Touch ID, iPad 2018 dostane displej ve velikosti 9,7” Retina s rychlejší odezvou. Nový iPad je hodně podobný předchozímu modelu
projít na článekVážení zákazníci,chceme Vás informovat o zavedení vylepšeného detektoru U9-T pro chromatografy řady AKTA. Detektor umožňuje současné sledování absorbance při 260 a 280 nm a automatický výpočet poměru obou absorbancí. Osvědčená LED technologie se všemi vý
projít na článekMnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazník
projít na článekJiž po čtyři desetiletí je číslice 7 v modelovém označení automobilů BMW celosvětově uznávaným symbolem luxusu, radosti z jízdy a inovací.
projít na článek