Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější, ale i složitější, než nabízet klientům dobře známé a zavedené produkty. Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se kterým lidé nemají ještě zkušenosti?

projít na článek

Nabídka modelů BMW řady 3 se rozšiřuje na celkem čtyři plug-in hybridní modely

BMW zvyšuje význam a přitažlivost plug-in hybridních modelů v segmentu prémiových automobilů střední třídy komplexní modelovou ofenzivou. U BMW řady 3 se v nadcházejících měs&iac

projít na článek

Nový iPad

Jedná se o druhý iPad který již nedoprovází verze Air, zřejmě Apple tento model již opustil. Nový iPad ponese klasický design s Touch ID, iPad 2018 dostane displej ve velikosti 9,7” Retina s rychlejší odezvou. Nový iPad je hodně podobný předchozímu modelu

projít na článek

Nový detektor U9-T pro chromatografy řady AKTA

Vážení zákazníci,chceme Vás informovat o zavedení vylepšeného detektoru U9-T pro chromatografy řady AKTA. Detektor umožňuje současné sledování absorbance při 260 a 280 nm a automatický výpočet poměru obou absorbancí.  Osvědčená LED technologie se všemi vý

projít na článek

Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazník

projít na článek

Luxus, elegance a dynamika v duchu tradice: BMW řady 7 Edition 40 Jahre

Již po čtyři desetiletí je číslice 7 v modelovém označení automobilů BMW celosvětově uznávaným symbolem luxusu, radosti z jízdy a inovací.

projít na článek