Články pro obchodníky a pracovníky marketingu | Sales News

Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků

projít na web

Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio klientů, ne pouze doplňovat stavy. Ve věrnosti klientů

projít na článek

Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků

Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma, intuice, tvrdé práce a zkušeností jsou především mistry v efektivním využívání času a v rozpoznání případů, kdy by se jim vynaložená energie nevyplatila. To samo o sobě ale ještě sk

projít na článek

Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si sami sobě nevěříte, nikdy nemůžete uspět v přesvědčo

projít na článek

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace

projít na článek

E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity, zatímco si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna váš e-mail s nabídkou vyčníval nad ostatní nabídky natolik, aby nes

projít na článek

Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn

Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje u vašich obchodních partnerů, kolegů a známých. Při správném použití však LinkedIn představuje i jedinečný nástroj získávání nových klientů, rozvíjení obchodní činnosti a informová

projít na článek

3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu nebo produkt, které nabízíte, už klient má od jiného dodavatele – a často od vašeho přímého konkurenta. Na tom, že klient zkrátka daný produkt už nepotřebuje, často většina obchodů k

projít na článek

Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech

Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré otřepané otázky. „Kde se vidíte za 5 let?“, „Jaké jsou vaše silné a slabé stránky?“ Na tyto dotazy byste měli umět odpovědět už zcela automaticky. Často se ale stává, že personalista je o

projít na článek

Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.

projít na článek

3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v tomto ohledu je v dnešní době nutností, ovšem málokdo ví, jak takovou kampaň vlastně realiz

projít na článek

B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely. Mnozí obchodníci se však zdráhají telefonovat, často se jim nechce a telefonáty neustále o

projít na článek

Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv

Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl komunikace i přístup ke klientovi vždy upravit tak, že každému zákazníkovi dovede prodat víceméně cokoliv. Je možné se toto umění naučit? Ale jistě! Pomocí následujících šesti tipů.

projít na článek

Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.

projít na článek

Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to

Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili vlastní start-up a chcete se dostat k vašim prvním zakázkám? Začátky jsou mnohdy nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš poměřovat s konkurencí. P

projít na článek

Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není nikdy. Jak byste měli pojmout úvod hovoru při prodeji pře

projít na článek