Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio klientů, ne pouze doplňovat stavy. Ve věrnosti klientů
projít na článekExistuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým způsobem můžeme předem zabránit tomu, aby se zákazníci nespokojenými v prvé řadě vůbec nestáva
projít na článekPracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce
projít na článekLinkbuilding vám může přivézt platící zákazníky, ivroce 2022. Vtomto článku se dozvíte, jak zvýšit návštěvnost webu pomocí linkbuildingu adalších SEO technik. Praktické rady atipy. Jedná se ostrategii, která vám skutečně pomůže zvýšit návštěvnost webu izv
projít na článekChat je dnes všude. V mobilu, tabletu, počítači. Co je jeho hlavní výhoda? Pokud je někdo "zelený", online, očekáváme, že co nejdříve zareaguje. Nemusí se to stát a proto existují stavy chatu, které jsou automatizované. Jaký je nejlepší chat? A jak Vám mů
projít na článek