Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.

projít na článek

Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio klientů, ne pouze doplňovat stavy. Ve věrnosti klientů

projít na článek

Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu

Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým způsobem můžeme předem zabránit tomu, aby se zákazníci nespokojenými v prvé řadě vůbec nestáva

projít na článek

Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce

projít na článek

Linkbuilding, který funguje: 17 tipů, jak zvýšit návštěvnost webu (2022)

Linkbuilding vám může přivézt platící zákazníky, ivroce 2022. Vtomto článku se dozvíte, jak zvýšit návštěvnost webu pomocí linkbuildingu adalších SEO technik. Praktické rady atipy. Jedná se ostrategii, která vám skutečně pomůže zvýšit návštěvnost webu izv

projít na článek

Jak díky chatu zdarma zvýšit prodeje? 5 tipů

Chat je dnes všude. V mobilu, tabletu, počítači. Co je jeho hlavní výhoda? Pokud je někdo "zelený", online, očekáváme, že co nejdříve zareaguje. Nemusí se to stát a proto existují stavy chatu, které jsou automatizované. Jaký je nejlepší chat? A jak Vám mů

projít na článek