Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým způsobem můžeme předem zabránit tomu, aby se zákazníci nespokojenými v prvé řadě vůbec nestávali. Zde jsou tři zásady zákaznického servisu, které zajistí, že vaši klienti budou spokojení.
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.
projít na článekV nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio klientů, ne pouze doplňovat stavy. Ve věrnosti klientů
projít na článekPracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce
projít na článekPotřebujete právní zastoupení ve věcech trestních, obchodních, rodinných, občanských, atd.? Nabízíme Vám okamžitou pomoc. Máte problém, který chcete řešit právní cestou či jste se ocitli v situaci, kdy potřebujete kvalitního právního zástupce v dané obla
projít na článekCo se mi vydařilo v roce 2017, proč jsem díky tomu, že jsem s několika klienty skončil, neprodělal, ale naopak vydělal víc a jaké mám plány do dalšího roku, o tom je tento report. Ztratit klienty neznamená, že vyděláte méně V tomto roce jsem s několika kl
projít na článek