Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků
Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné top prodejce od těch pouze průměrných? V tomto článku vám ukážeme, jak musíte změnit svůj přístup k práci a k životu, abyste hvězdného úspěchu skutečně dosáhli, a jaké osobnostní
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se, přijít s něčím novým, být o krok napřed před konkurencí, to vše je snem a cílem mnoha prodejců. Dnešní doba moderních technologií nahrává urychlené komunikaci a
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů zástupců společnosti by mělo být vyhnout se těmto hlu
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají téměř vždy dvě paradoxní vlastnosti. Zaprvé je díky konkurenci těžké se na nich prosadit, vymyslet něco nového a přesvědčit o své unikátnosti případné zákazn
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku uvidíme, záleží do velké míry na tom, co tomuto bodu př
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší firmě. Jestliže se problém nachází ve schopnosti vašich zástupců prodávat, je nutné, abyste ihned podnikli následné tři kroky, které vám pomohou dostat se v oblasti obchodu zpět na kole
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu, která u klienta vyvolá zvědavost, pravděpodobně budete
Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není stoprocentní ekvivalent. Zjednodušeně se jedná o navazování kontaktů, ne však pouze pro následný přímý prodej, ale i za účelem obchodního partnerství, navázání spolupráce a obecného ro
V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady, jako je například optimalizace webu pro vyhledávače. Budeme se tentokrát věnovat čistě tomu, jak napsat texty, které vyplňují webovou stránku společnosti, a jak je nakombinovat s vizuálním
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli vítat. To, že klient o svých pochybách mluví a ne
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní zlomové body, ve kterých se rozhoduje, jaký bude celkový výsledek jednání. Zde jsou tři cíle, kt
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé většině případů se provize prodejce odvíjí od částky skutečně připsané na účet, nikoliv z podepsaných smluv. A právě to je jeden z důvodů, proč by se měl
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým způsobem můžeme předem zabránit tomu, aby se zákazníci nespokojenými v prvé řadě vůbec nestáva
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné klienty. Jak by měl vypadat text, který propaguje váš produkt, a který zároveň čtenáře zaujme?
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při