Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli vítat. To, že klient o svých pochybách mluví a nenechává si je pro sebe, znamená, že o produkt má zájem a je ochotný dál jednat. Je ale důležité se umět s námitkami pracovat tak, abyste jednání úspěšně dotáhli do konce.

projít na článek

Jak se vyhnout prokrastinaci v pěti krocích

Prokrastinace je velmi častý nešvar. Pokud byste to s ní ale přeháněli, má to negativní dopad nejen na vaši produktivitu, ale i na atmosféru v celém vašem týmu, na výsledky vás i vašich podřízených a dokonce i na vaše psychické a fyzické zdraví. Jak se pr

projít na článek

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace

projít na článek

Mami, to není klient!

The post Mami, to není klient! first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu nebo produkt, které nabízíte, už klient má od jiného dodavatele – a často od vašeho přímého konkurenta. Na tom, že klient zkrátka daný produkt už nepotřebuje, často většina obchodů k

projít na článek

Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale nakonec řekne: „Nemám zájem.“ Co teď? Poradíme vám několik reakcí, které můžete v případě těchto odpovědí použít.

projít na článek