Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale nakonec řekne: „Nemám zájem.“ Co teď? Poradíme vám několik reakcí, které můžete v případě těchto odpovědí použít.

projít na článek

Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli vítat. To, že klient o svých pochybách mluví a ne

projít na článek

Když Avant nemá konkurenci

Řekne-li se AVANT, každý motorista si vybaví dva pojmy: kombi a Audi. Dnes je to již jasné. Ale když před léty přišli marketéři Audi s myšlenkou vyrobit pro některé své modely něco více

projít na článek

Mami, to není klient!

The post Mami, to není klient! first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Novinka QR platby

MYFOX nově umožňuje QR platby v pokladně! Klient naskenuje, zaplatí a hotovo. Výhody QR platby v MYFOXU platba převodem bez provize platba přímo z rezervace přímé a rychlé zaplacení bez vyplňování údajů v bankovní appce přehled provedenýc

projít na článek

Kolik obyvatel má Barcelona?

Ahoj, vítej v naší přátelské konverzaci o jednom z nejúchvatnějších měst na světě o Barceloně! Když se řekne Barcelona, mnozí z nás si okamžitě představí slunné pláže, nádhernou architekturu

projít na článek