Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní zlomové body, ve kterých se rozhoduje, jaký bude celkový výsledek jednání. Zde jsou tři cíle, kterých musíte postupně při obchodní schůzce (nebo v rámci delšího prodejního cyklu) dosáhnout, aby byla úspěšná.
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd
projít na článekV článku na blogu najdete tipy a informace o tom, jak úspěšně zavést projektové řízení. V tomto článku se podíváme na různé aspekty plánování projektů obecně. Plánování projektů je samozřejmě pro každou firmu jiné, třeba některé naše tipy budou užitečné
projít na článekDoba od prvního kontaktu se zákazníkem až do chvíle, kdy je nákup dokončený, bývá označována jako obchodní trychtýř nebo flywheel. Strategické plánování se bez těchto dat prakticky neobejde. Obchodník potřebuje na uzavření zakázky 3 měsíce Podle dat eWa
projít na článekMůže prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol
projít na článekCibule uvolňuje překrvení a toxiny pod kůží, které způsobují modřiny, otoky, záněty a bolest. Cibulový obklad pomáhá vylučovat toxiny krví, lymfou a kůží. Sůl dodává cibulovému obkladu tahovou sílu. S touto kombinací můžete přes noc dosáhnout překvapivých
projít na článek