Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků
Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý obchodník. I ten nejlepší. A zatímco některé negativní vlivy na výsledky se ovlivnit nedají, s drtivou většinou může prodejce něco udělat a vrátit se zpět do zelených čísel. Pokud i v
Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale nakonec řekne: „Nemám zájem.“ Co teď? Poradíme vám několik reakcí, které můžete v případě těchto odpovědí použít.
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k němu budou vracet opakovaně. Co je však za
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazník
Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této etiketě patří i vědět, co vašem zákazníkovi nikdy nesmíte ř
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte sympatie potenciálního klienta, neuzavřete s ním obchod. Ve své praxi se budete potkávat s celou řadou lidí a na každého člověka je potřeba individuální postu
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé vnímají, na vaší kariéru i na vaše obchodní úspěchy. Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. Ale víte, že šaty dělají i obchod, kariéru, úspěch? V tomto článku přineseme něk
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí podnikatel/prodejce udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada firem, které zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. Jak se
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se vám ale bohužel stane ta nešťastná věc, že vás váš zákazník opustí, existuje zde ještě šan
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné důvody, proč nelze obchod uzavřít. V reálu se ale nejčastě
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a vtipné. Jak vám ukážeme v tomto článku, humor je vynik
Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v češtině. Obecně se tím v obchodním světě myslí navazování nových kontaktů s novými lidmi, nejčastěji osobně, a to v rámci různých společenských akcí, jako jsou konference, večírky, obc
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd
Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusít
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu je ale potřeba znát přesná čísla. Jak nejlépe kvantifi