Články pro obchodníky a pracovníky marketingu | Sales News

Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků

projít na web

Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb

Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý obchodník. I ten nejlepší. A zatímco některé negativní vlivy na výsledky se ovlivnit nedají, s drtivou většinou může prodejce něco udělat a vrátit se zpět do zelených čísel. Pokud i v

projít na článek

Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale nakonec řekne: „Nemám zájem.“ Co teď? Poradíme vám několik reakcí, které můžete v případě těchto odpovědí použít.

projít na článek

Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k němu budou vracet opakovaně. Co je však za

projít na článek

Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy oprávněná, ovšem může způsobit, že se u celé řady zákazník

projít na článek

4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této etiketě patří i vědět, co vašem zákazníkovi nikdy nesmíte ř

projít na článek

Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte sympatie potenciálního klienta, neuzavřete s ním obchod. Ve své praxi se budete potkávat s celou řadou lidí a na každého člověka je potřeba individuální postu

projít na článek

Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé vnímají, na vaší kariéru i na vaše obchodní úspěchy. Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. Ale víte, že šaty dělají i obchod, kariéru, úspěch? V tomto článku přineseme něk

projít na článek

Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí podnikatel/prodejce udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada firem, které zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. Jak se

projít na článek

Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se vám ale bohužel stane ta nešťastná věc, že vás váš zákazník opustí, existuje zde ještě šan

projít na článek

Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné důvody, proč nelze obchod uzavřít. V reálu se ale nejčastě

projít na článek

Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a vtipné. Jak vám ukážeme v tomto článku, humor je vynik

projít na článek

Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů

Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v češtině. Obecně se tím v obchodním světě myslí navazování nových kontaktů s novými lidmi, nejčastěji osobně, a to v rámci různých společenských akcí, jako jsou konference, večírky, obc

projít na článek

Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve zvoleném prodejním postupu a technikách. I přestože i zd

projít na článek

Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusít

projít na článek

Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu je ale potřeba znát přesná čísla. Jak nejlépe kvantifi

projít na článek