Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k němu budou vracet opakovaně. Co je však zapotřebí k tomu, aby se zákazníci do vaší firmy opět vraceli?

projít na článek

Jak dlouho trvá udělat e-shop na Shoptetu? Vše co musíte vědět!

Zajímá vás, kolik času a úsilí je třeba investovat do vytvoření vlastního e-shopu na Shoptetu? Mnozí se odhodlají k tomuto kroku s nadějí na úspěch a “rychlý prachy” (pun intended), ale realita může být zcela odlišná. The post Jak dlouho trvá udělat e-sho

projít na článek

Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné top prodejce od těch pouze průměrných? V tomto článku vám ukážeme, jak musíte změnit svůj přístup k práci a k životu, abyste hvězdného úspěchu skutečně dosáhli, a jaké osobnostní

projít na článek

Mustang Mach-E převzal první český zákazník

První majitel si svůj nový Mustang Mach-E převzal u autorizovaného prodejce AUTO IN v Pardubicích.

projít na článek

Příště s taťkou

The post Příště s taťkou first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce

projít na článek