Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se vám ale bohužel stane ta nešťastná věc, že vás váš zákazník opustí, existuje zde ještě šance, že jej dovedete získat zpět. Zde je návod, co dělat poté, když ztratíte klienta.
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace
projít na článekDobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou ochotni spolu komunikovat a pomáhat, tím lepší mají výsledky celé týmy i celá firma. Proto by se každý zaměstnavatel měl snažit kolektiv pracovníků co nejví
projít na článekKterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale nakonec řekne: „Nemám zájem.“ Co teď? Poradíme vám několik reakcí, které můžete v případě těchto odpovědí použít.
projít na článekMotivace získat SPZ na přání může mít mnoho podob. Od darování neotřelého dárku, který zaujme blízké okolí, přes pobavení kolemjdoucích až po pojízdnou reklamu pro vaše podnikání. Není přitom jednodušších kroků, jak si takovou registrační značku pro své v
projít na článekNajít herní automat, který by se vymykal svým herním systémem nebo designem od konkurence je dnes velmi náročné. To však nebrání vývojářům, aby se o to neustále pokoušeli. Se zajímavým kouskem tak přišli vývojáři z Thunderkick, jež vám přináší novinku Zap
projít na článek