Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu je ale potřeba znát přesná čísla. Jak nejlépe kvantifikovat prodejní výkonnost? V tomto článku se podíváme na tři základní způsoby analýzy úspěšnosti prodejce.
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce
projít na článekIng. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale i běžné čtenáře, kteří nacházejí využití komunikačních
projít na článekSlovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si sami sobě nevěříte, nikdy nemůžete uspět v přesvědčo
projít na článekSpolupráce s panem Foltou je skvělá. Komunikace na jedničku. Po analýze kampaní mi navrhl marketingovou strategii a zvýšil tak návštěvnost webu, a tedy i objem poptávek. Pavla Varkočková, grafička,creativelook.cz The post Pavla Varkočková appeared first o
projít na článekBook Value (Hodnota aktiv společnosti) je metoda oceňování, která se zaměřuje na ocenění společnosti na základě jejích aktiv a závazků zaznamenaných v rozvaze. Tento přístup je oblíbený, protože nabízí hmatatelný a konzervativní přístup k ocenění společno
projít na článek