Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si sami sobě nevěříte, nikdy nemůžete uspět v přesvědčování klientů a potenciálních zákazníků. Naštěstí pro vás máme dobrou zprávu – sebevědomí se můžete naučit. Jaká je tedy cesta prodejce k sebevědomému, ambicióznímu já?

projít na článek

Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se, přijít s něčím novým, být o krok napřed před konkurencí, to vše je snem a cílem mnoha prodejců. Dnešní doba moderních technologií nahrává urychlené komunikaci a

projít na článek

Na doméně stojí váš úspěch

Podnikáte, píšete, nabízíte, ale nemáte vlastní doménu? Chcete kvalitní prezentaci a zároveň volnou ruku na vlastním zázemí? Vlastní doména je klíč k úspěchu.

projít na článek

Ego je nepřítel Jak se naučit využívat ego ve svůj prospěch

Bojujete někdy s vnitřními překážkami? Necháváte se zastavit svým egem? Myslíte si, že už víte všechno? Říká vám něco ego? Zjistěte, jak se můžete vypořádat se svým egem a dosáhnout svých cílů! Podívejte se na naše nové video. Pavel Tomek v tomto videu

projít na článek

Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.

projít na článek

2D promo video a jeho potenciál v marketingu

Dnešní článek si klade za cíl představit pojem 2D promo video, ukázat rozdíl oproti klasickému videu, které vídáme na internetu, v televizi a hlavně ukázat jaké je využití 2D promo videa v marketingu. Nebudou chybět informace kam můžeme video umístit po j

projít na článek