Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusíte posílat. Zde je 9 inspirací, jak by měl úvod úspěšného obchodního e-mailu znít.

projít na článek

Jak zabránit odeslaným mailům aby neskončily ve SPAMu

Rozesílání emailů aby nepadaly do SPAMu Rozesílám maily scriptem z webu, ale často padají do spamu a hromadné pošty. Jak se tomu vyhnout? Můžete mi poradit kde dělám chybu?

projít na článek

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při

projít na článek

Jak v eWay-CRM uchovat dokumenty a e-maily přístupné i offline

VĚDĚLI JSTE že můžete dokumenty a e-maily v eWay-CRM uchovávat offline? Dostanete se k nim pak i bez internetu. Stačí: Přejít do seznamu dokumentů (nebo e-mailů). Vybrat položky, které chcete uchovat offline. Kliknout na vybrané položky pravým tlačítkem

projít na článek

Jak překvapit kolegy nočními e-maily

Jsou momenty kdy i včera bylo pozdě. Jindy se zase odložení e-mailu může hodit. Možná potřebujete zaslat větší množství upozornění na blížící se událost a potřebujete publikum informovat postupně. Jindy máte už předem připravené faktury, ale odeslat je po

projít na článek

Podvodné e-maily a jejich základní znaky

Článek Podvodné e-maily a jejich základní znaky se nejdříve objevil na forensee.

projít na článek