Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusíte posílat. Zde je 9 inspirací, jak by měl úvod úspěšného obchodního e-mailu znít.
Rozesílání emailů aby nepadaly do SPAMu Rozesílám maily scriptem z webu, ale často padají do spamu a hromadné pošty. Jak se tomu vyhnout? Můžete mi poradit kde dělám chybu?
projít na článekCo to pro vás znamená: Od roku 2024 budou tyto tři klíčové prvky nezbytné pro úspěšnou hromadnou rozesílku e-mailů: DKIM (DomainKeys Identified Mail): Tento prvek zaručuje, že e-mail byl odeslán oprávněnou stranou a nebyl upraven během přenosu. DMARC
projít na článekPrvní schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při
projít na článekČlánek Podvodné e-maily a jejich základní znaky se nejdříve objevil na forensee.
projít na článekGoogle (ale i další poskytovatelé) postupně zpřísňují pravidla ohledně kontroly, zda-li je mail spam či nikoliv. Dvě technologie, které velmi pomohou zlepšit doručitelnost vašich mailů jsou SPF a DKIM. A bohužel u mnoha firem vidím, že SPF a DKIM nemají n
projít na článek