Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusíte posílat. Zde je 9 inspirací, jak by měl úvod úspěšného obchodního e-mailu znít.

projít na článek

Jak zabránit odeslaným mailům aby neskončily ve SPAMu

Rozesílání emailů aby nepadaly do SPAMu Rozesílám maily scriptem z webu, ale často padají do spamu a hromadné pošty. Jak se tomu vyhnout? Můžete mi poradit kde dělám chybu?

projít na článek

Hromadné e-maily bude od roku 2024 možné posílat už jen se zabezpečením DKIM, DMARC a SPF

Co to pro vás znamená: Od roku 2024 budou tyto tři klíčové prvky nezbytné pro úspěšnou hromadnou rozesílku e-mailů: DKIM (DomainKeys Identified Mail): Tento prvek zaručuje, že e-mail byl odeslán oprávněnou stranou a nebyl upraven během přenosu. DMARC

projít na článek

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co vlastně říkáte. I sebelepší produkt nelze prodat, pokud budete používat nevhodné výrazy. Při

projít na článek

Podvodné e-maily a jejich základní znaky

Článek Podvodné e-maily a jejich základní znaky se nejdříve objevil na forensee.

projít na článek

Proč padají vaše maily do spamu (SPF DKIM)

Google (ale i další poskytovatelé) postupně zpřísňují pravidla ohledně kontroly, zda-li je mail spam či nikoliv. Dvě technologie, které velmi pomohou zlepšit doručitelnost vašich mailů jsou SPF a DKIM. A bohužel u mnoha firem vidím, že SPF a DKIM nemají n

projít na článek