Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této etiketě patří i vědět, co vašem zákazníkovi nikdy nesmíte říct, abyste neztratili jeho důvěru nebo respekt.
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli vítat. To, že klient o svých pochybách mluví a ne
projít na článekČivava je plemeno psa, které pochází z Mexika. Je to jedno z nejstarších psích plemen na americkém kontinentu a zároveň je to nejmenší pes na světě.Původ čivavy je ve státě Chihuahua (Čiuaua). Nicméně, na rozdíl od toho, co mnozí věří, to není důvod pro j
projít na článekThe post Jak to můžeš říct?! first appeared on Nejlepší české vtipy.
Náš tým na Prague Pride 2023 V termínu od 3. do 13. srpna probíhal v Praze již 13. ročník festivalu Prague Pride. Díky našemu novému klientovi jsme tento rok na festivalu mohli být přítomni i my. Náš tým hostesek a promoté
projít na článekBarcelona, perla Středomoří, je městem, které nikdy nespí a jeho noční život je stejně pulzující a živý jako jeho slavné památky a azurové pláže za denního světla. Když se slunce
projít na článek