Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí podnikatel/prodejce udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada firem, které zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. Jak se nenechat strhnout do cenové války s vaší konkurencí a jak se místo ceny zaměřit na kvalitu produktu - na to se podíváme v dnešním článku.
Mít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.
projít na článekMalá, používaná, ale funkční kuchyně. Je nutné odmontovat a odvézt (proto malá cena, při rychlém jednání možné jít s cenou dolů).
projít na článekNěkteří manažeři s více autoritářským přístupem k vedení lidí se příliš nezajímají o to, co si jejich podřízení myslí, jakou zpětnou vazbu směrem k vedení týmu mají a nebo jaké mají nápady. V tomto článku si ukážeme čtyři pádné důvody, proč je tento příst
projít na článekV dnešní digitalizované společnosti se stávají kybernetické hrozby stále sofistikovanějšími a vynalézavějšími. Jednou z nových technik, kterou hackerské skupiny využívají k ohrožení vašich cenných dat, je tzv. „Juice Jacking“. Tato taktika zneužívá zdánli
projít na článekTermín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili, výsledkem by byl zřejmě termín „čas na soustředění“ nebo „čas na soustředěnou práci“. Co tento termín znamená? A proč byste na měli ve vašem týmu podporovat jeho
projít na článek