Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí podnikatel/prodejce udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada firem, které zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. Jak se nenechat strhnout do cenové války s vaší konkurencí a jak se místo ceny zaměřit na kvalitu produktu - na to se podíváme v dnešním článku.

projít na článek

Proč by manažeři neměli být s podřízenými příliš velcí kamarádi?

Mít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.

projít na článek

Kuchyňská linka

Malá, používaná, ale funkční kuchyně. Je nutné odmontovat a odvézt (proto malá cena, při rychlém jednání možné jít s cenou dolů).

projít na článek

Čtyři pádné důvody, proč by manažeři neměli „zabíjet“ nápady svých podřízených

Někteří manažeři s více autoritářským přístupem k vedení lidí se příliš nezajímají o to, co si jejich podřízení myslí, jakou zpětnou vazbu směrem k vedení týmu mají a nebo jaké mají nápady. V tomto článku si ukážeme čtyři pádné důvody, proč je tento příst

projít na článek

Juice Jacking: Nová hrozba kybernetické bezpečnosti, kterou byste neměli podceňovat 

V dnešní digitalizované společnosti se stávají kybernetické hrozby stále sofistikovanějšími a vynalézavějšími. Jednou z nových technik, kterou hackerské skupiny využívají k ohrožení vašich cenných dat, je tzv. „Juice Jacking“. Tato taktika zneužívá zdánli

projít na článek

„Focus time“: Co to je a proč byste na to měli ve vašem týmu klást důraz?

Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili, výsledkem by byl zřejmě termín „čas na soustředění“ nebo „čas na soustředěnou práci“. Co tento termín znamená? A proč byste na měli ve vašem týmu podporovat jeho

projít na článek