E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity, zatímco si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna váš e-mail s nabídkou vyčníval nad ostatní nabídky natolik, aby neskončil neotevřený ve složce s nevyžádanou poštou? Zde je pět triků, jak takový e-mail napsat.

projít na článek

Responsivní šablona

Email Machine generuje kód e-mailu automaticky za vás a to navíc tak, aby byly výsledné e-maily automaticky responzivní - tedy dobře zobrazitelné napříč celým spektrem zařízení. Před odesláním kampaně si můžete prohlédnout náhledy kampaně pro různá zaříze

projít na článek

Plánovač vašich marketingových aktivit

Právě vyšla první verze WIX marketingového plánovače. Planner zobrazuje všechny vaše marketingové aktivity (e-mailové kampaně, sociální příspěvky, příspěvky na blogu) v týdenním zobrazení kalendáře a přichází s návrhy na hotové marketingové šablony, které

projít na článek

Jak zpřehlednit kampaně v Google Shopping pomocí custom_label

Využíváte všechny možnosti, které Google Shopping nabízí? Řiďte vaše reklamní kampaně ještě efektivněji – díky elementu custom_label seřadíte sortiment například podle sezónnosti zboží. A to se během vánoční nákupní horečky víc než hodí.The post

projít na článek

Revive AdServer, instalace a spuštění kampaně

Revive AdServer je OpenSource software pod licencí GNU General Public License, který vychází z původního projektu s názvem OpenX. Revive AdServer je inzertní systém umožňující správu a distribuci reklamních kampaní. Dnes si ukážeme instalaci Revive AdServ

projít na článek

Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace jsou tak přehlceny nabídkami, že zprávy, které začínají nějakým klišé, rovnou ani nemusít

projít na článek