Mozek si z nás občas tropí žerty. Myslíme si, že se rozhodujeme racionálně a (zejména v práci) máme docela rozumný pohled na svět. Praxe je však mnohdy jiná. Naše rozhodování se z velké části děje v podvědomí. A tam číhá mnoho nástrah, které nás svádí z cesty. Vyhnout se jim nemůžeme. Ale můžeme je využít v náš prospěch. Jednou z nástrah je tzv. Efekt nadměrné sebedůvěry. Máme přirozenou tendenci nadhodnocovat své schopnosti, což nás dlouhodobě může brzdit ve zlepšování a také vést k pokračování v činnostech, které nevedou k lepším výsledkům. Že se vás to netýká? Podívejte se sami, jak dopadl experiment, který jsme udělali mezi B2B profesionály v Česku. V krátké studii najdete nejen výsledky, ale také vysvětlení, co to znamená v praxi a jak toho lze využít v B2B marketingu a obchodě. Jak využít Efekt nadměrné sebedůvěry? Výsledky mikroexperimentu a tipy na využití v praxi si stáhněte kliknutím na obrázek: Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2022/10/B2B-monitor-Nástrahy-našeho-podvědomí-a-jak-je-využít-v-B2B-marketingu-FINAL.pdf Inspirujte se našimi dalšími experimenty v B2B V B-inside se využití poznatků behaviorální ekonomie v B2B zabýváme již několik let. A naše vlastní experimenty jasně ukazují, že i lidé, kteří se pohybují na B2B trzích a rozhodují o podnikových nákupech a investicích, jsou ovlivněni mnoha behaviorálními efekty. V našich experimentech jsme testovali například: Jak nás při rozhodování o investicích ovlivňuje kotvení a rámování. Jak se rozhodujeme v podmínkách nejistoty. Jak lze v B2B obchodě využít efekt návnady. Jak funguje a jak lze využít Efekt falešného konsenzu. Jak je sociální vliv klíčový při rozhodování o využití či nevyužití určitých služeb. Jak v praxi funguje efekt pštrosa. Jak využít při testování vizuálů pocity a asociace. Výsledky našich experimentů jsou nejen potvrzením toho, že behaviorální efekty a zkreslení fungují i v B2B prostředí. Jsou zejména inspirací pro naši výzkumnickou i poradenskou práci. Umožňují nám jít pod povrch a zjistit skutečné příčiny a souvislosti. Vyzkoušejte si behaviorální vědu na vlastní kůži Chcete se o behaviorálních efektech a zkresleních dozvědět více? Zapojte se do některého z našich experimentů nebo přijďte na on-line workshopy! Sledujte e-mailové pozvánky, zúčastněte se našich průzkumů v rámci B2B monitoru a získejte výsledky jako první! Realizátor projektu Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2022 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.
Co je to vlastně sen? Pouhá fantazie? Zmatené útržky z našeho života? Nebo nahlédnutí do tajuplného světa našeho podvědomí? Sny bývají různé. Každý z nás sní. Někdo zaznamenává během jedné noci několik „živých“ barevných snů, jiný si po probuzení nevz
projít na článekDnešní článek si klade za cíl představit pojem 2D promo video, ukázat rozdíl oproti klasickému videu, které vídáme na internetu, v televizi a hlavně ukázat jaké je využití 2D promo videa v marketingu. Nebudou chybět informace kam můžeme video umístit po j
projít na článekNa pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann.
projít na článekKdyž se začne mluvit o budoucnosti online marketingu, nejde se vyhnout AI. I my na Dudlu hledáme způsoby jak si pomocí AI ušetřit práci, a tak batolecími krůčky promptujeme, testujeme a aplikujeme první zlepšováky pro rutinní činnosti. A protože toho chce
projít na článekČervená řepa patří mezi nejzdravější a nejuniverzálnější druhy zeleniny, které můžeme v kuchyni použít. Jedná se o extrémně blahodárnou zeleninu, která má neskutečně širokou paletu přínosů pro naše tělo. Bohužel kvůli školním jídelnám došlo ke špatnému ná
projít na článek