Jak promyšlený oděvní merchandising pomáhá budovat brand

I známé značky se silným marketingovým zázemím v zahraničí někdy potřebují pomoct s merchandisingem na lokálním trhu. To byl případ společnosti Husqvarna Construction, která profesionálům v oboru stavebnictví poskytuje všechny typy stavebních výrobků, strojů a diamantových nástrojů. Zástupci české pobočky si nás vyhlédli sami, zaujal je totiž způsob, jakým děláme merch. Rozhodli se, že si reklamní textil budou řešit po vlastní ose, že nevyužijí nabídky švédské matky. Vývoj celé kolekce Klient přišel s poměrně konkrétní představou oděvního merchandisingu a doplňků pro muže. Vložil do nás plnou důvěru, že se postaráme o vývoj a výrobu ucelé kolekce pánského pracovně-volnočasového oblečení pro obchodní zástupce značky Husqvarna Construction. Společně jsme procházeli komplexním procesem tvorby designu, vývoje setu, vzorkování a výroby. Zaměřeno na kvalitu Pánské work-casual kolekce mívají pár věcí společných. Muži obecně preferují jednoduchý čistý design v tmavších barvách, kladou důraz na kvalitu a funkčnost. Merch Husqvarna měl splnit tyto požadavky prvotřídní kvalita, minimalistický design, praktické a pohodlné střihy a materiály, korporátní barevnost (černá a oranžová), náklad v řádu desítek až stovky kusů. Poptávku klient zadal jasně, kreativitu nechal na nás. S plným respektem k zadání se nám podařilo designově zakomponovat korporátní oranžovou do celé koncepce jinak tmavého oblečení. Pestrá produkce Požadované počty kusů nás nasměrovaly k různým typům výroby, které jsme museli nakombinovat tak, aby byl konečný výsledek perfektní. K tvorbě celé kolekce jsme využili osvědčený produkční mix: lokální výrobu v České republice, evropské skladové položky, které jdou výborně dobrandovat, zahraniční výrobu v případě kšiltovky. Evropské skladovky máme praxí vyzkoušené a odebíráme je od prověřených výrobců. Vybrali jsme top značky, které vynikají vysokou kvalitou. Takto jsme zajistili prvotřídní materiály a odzkoušené střihy, jež jsou v oblasti stavebnictví obzvlášť důležité. Skladové produkty nejsou žádné nudné ležáky. Umíme do nich vdechnout klientův brand. Textil opatříme stylovými doplňky, neotřelými etiketami, konečný výsledek tak vypadá jako „made to measure“. Důmyslná hra s detaily Abychom tyto rozdílné produkce sladili v jeden logický celek, využili jsme možnosti výroby jednotících textilních doplňků, které prostupují celou kolekcí v kontrastní oranžové barvě. Tyto na první pohled nenápadné detaily mají obrovskou schopnost pozvednout jednoduchý merchandising na vyšší úroveň. Celou oděvní kolekci, která je převážně v praktické černé korporátní barvě, doplňují provedením minimalistické a barevně výrazné doplňky v podobě etiket, taháčků, tkanic a knoflíků s vylaserovaným logem Husqvarna. Oděvní merchandising pro parádu Kolekce pro Husqvarnu sklízí úspěchy. Podle ohlasů, kterých se nám dostává, působí námi navržený textil jako prémiová retailová značka. Všechno se nám totiž podařilo sladit k dokonalosti a plné spokojenosti klienta. Naše spolupráce úspěšně pokračuje i nadále. Děkujeme za důvěru.

projít na článek

EMI Health Brand Identity

Discover how Ramotion brand designers made transformative work for EMI Health, creating a brand identity, illustrative system and icon design that simplifies communication of complex medical concepts for customers and healthcare professionals.

projít na článek

Ladler

Ladler Ice Stocks. Made in Austria since 1963. The family-run company produces ice stocks and accessories for the sport in its third generation. With the generational switch, the brand was completely redesigned - from the logo to the product range. The b

projít na článek

HIRING A LOGO DESIGNER $50

Looking to hire a Logo designer for my brand ARA (means beautifier, embellisher in farci, ornament or decoration in persian) My brand ARA will be a beauty and skin brand and will be dedicated to my late sister who passed away and lost her battle with addi

projít na článek

Vestax Czech Event 2013

The first week of December saw a regular annual informal meeting of users of the Japanese brand Vestax in Prague in the presence of representatives of our distribution company as well as leading domestic DJs who are associated with the brand.

projít na článek

Botanic Water Muuling

Muuling is a botanical water brand that proposes a healthy hydration habit for modern individuals, by strictly avoiding the use of artificial additives such as alternative sweeteners and preservatives, and delivering natural botanical ingredients from aro

projít na článek