Jak se ladí marketing na podzim?

Teplé dny jsou u konce, a jak se mění roční období, nastávají změny i v marketingu. Na projektech právě marketéři odstraňují pozůstatky... Zobrazit >

projít na článek

Marketing pro restaurace, pizzerie a vinárny

Rád bych vám představil pár tipů pro marketing v pohostinských podnicích. Reklama pro restaurace, pizzerie nebo vinárny vyžaduje hodně úsilí, kreativity ale i nemalé náklady. Jak ale na jednoduchý a přímý marketing? Dozvíte se v tomto článku.

projít na článek

Víte, co je udržovací marketing?

Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit.

projít na článek

Marketing a reklama v proudu času

Marketing a reklama v proudu času_2023_interaktivní STÁHNĚTE SI INTERAKTIVNÍ POZVÁNKU S MOŽNOSTÍ REZERVACE! Vysoká škola finanční a správní Katedra marketingové komunikace ve spolupráci s Klubem učitelů České marketingové společnosti si dovolují pozvat

projít na článek

Jak je na tom český affiliate marketing?

Neustále narážím na zprávy a články, ve kterých se tvrdí, že rok 2014 bude rokem velkého rozvoje affiliate marketingu v České republice. Kdybych podobná tvrzení neslýchával i v minulých letech, tak bych tomu snad aspoň trochu věřil. Nechci psát, že se aff

projít na článek

Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho pro

projít na článek