Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho prostého důvodu – majitel odešel do penze a nikdo z rodiny podnik převzít nechtěl.

projít na článek

SEO není jen o vlastních stránkách

SEO, anebo řekněme internet marketing není jen o vyladění vlastních stránek, ale není to taky jen o odkazech. Krásný příklad jak využít, nebo bohužel nevyužít internetový marketing jsem našel u prezentace firem na hudebním veletrhu Musikmesse. Zatímco něk

projít na článek

Těžký rok 2020: pokles tržeb a důležitost online marketingu

Jak už jsem psal v předchozím článku na téma vánočním pozdravení, letošní rok se bohužel nesl ve znamení nemoci Covid-19, tudíž se online marketing stal pro mnohé firmy velmi důležitou součástí jejich životů. A některé společnosti také tvrdě zjistily, že

projít na článek

Marketing pro restaurace, pizzerie a vinárny

Rád bych vám představil pár tipů pro marketing v pohostinských podnicích. Reklama pro restaurace, pizzerie nebo vinárny vyžaduje hodně úsilí, kreativity ale i nemalé náklady. Jak ale na jednoduchý a přímý marketing? Dozvíte se v tomto článku.

projít na článek

Víte, co je udržovací marketing?

Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit.

projít na článek

Marketing a reklama v proudu času

Marketing a reklama v proudu času_2023_interaktivní STÁHNĚTE SI INTERAKTIVNÍ POZVÁNKU S MOŽNOSTÍ REZERVACE! Vysoká škola finanční a správní Katedra marketingové komunikace ve spolupráci s Klubem učitelů České marketingové společnosti si dovolují pozvat

projít na článek