Jak se pacienti rozhodují?

Realita je, že pacient-laik většinou nemá šanci si racionálně a kvalifikovaně vybrat ideální pracoviště, operatéra či zákrok nebo léčebný postup. V Medical marketingu se rozhodování pacientů říká “patient journey”. Patient journey začíná uvědoměním si potřeby zákroku či jiné zdravotní péče a končí realizací. Jak tedy nejlépe oslovit a získat potenciálního pacienta? Využitím více dostupných komunikačních médií a formátů. Tedy využitím kompletního Medical marketing mixu a dosažením synergického efektu. Co patří do Medical marketing mixu? Psát pro laiky srozumitelný obsah. Mluvit jejich jazykem a informace strukturovat. Vizuálně komunikovat. Např. edukativní videa jsou fajn. Mimochodem, víte, že druhý největší vyhledávač je YouTube? Optimalizovaný web pro snadné zobrazení na mobilech je základ. Spokojení pacienti jsou základ. Bez nich na marketing zapomeňte. Pokud je máte, je nutné jim umožnit se o jejich zkušenost podělit. Recenze, poděkování apod. jsou esenciální. Trochu (někdy více) placené reklamy v podobě PPC je do Medical marketing mixu potřeba. Profily na sociálních sítích je nutné zřídit a spravovat. A v neposlední řadě je nutné nastavit komunikaci s pacienty a získávat od nich zpětnou vazbu. Vynechání některých aktivit či jejich neprofesionální realizace ve finále oslabuje celkovou efektivitu marketingu kliniky či lékaře. Někdy může být matoucí, že ne všechny aktivity přímo generují poptávky a pacienty. Je tomu tak proto, že aktivity jako jsou pozitivní recenze nebo edukativní články, pacienta utvrdí v jeho rozhodnutí o výběru lékaře, ale finální objednání provede na www stránkách či telefonicky. Proto je nutné všechny aktivity sofistikovaně vyhodnocovat a nerušit ihned aktivity, které se na první pohled zdají nekonverzní. Pozn.: (nekonverzní = negenerující objednávky či konzultace) MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Marketing a odmítání pacientů 12 tipů, jak si (ne)budovat on-line reputaci 5 klíčových faktorů pacientské spokojenosti Článek Jak se pacienti rozhodují? se nejdříve objevil na Atweb.

projít na článek

Tekutá strava jídelníček

Tekutá strava je určena především pacientům s funkčním trávicím traktem, u nichž se nedaří úpravou diety udržet příjem stravy a tělesnou hmotnost. Jedná se o kompletní a vyváženou tekutou výživu vyvinutou pro pacienty se zvýšenou potřebou energie a živin.

projít na článek

Chladivé recepty jako stvořené pro letní počasí ☀️

Studená maďarská višňová polévka: https://www.nephrocare.cz/pacienti/vase-vyziva/recepty/recepty/madarska-visnova-polevka Limonáda s ledem: https://www.nephrocare.cz/pacienti/vase-vyziva/recepty/recepty/limonada-s-medem Ramson tzatziki: https://www.nephro

projít na článek

Od 22.9.2022 očkujeme proti sezónní chřipce

Od 22.9.2022 očkujeme proti sezónní chřipce, rizikoví pacienti a pacienti od 65 let mají očkování zdarma. Prosíme na termín očkování se OBJEDNEJTE ideálně na e-mailové adrese [email protected] Děkujeme.

projít na článek

Curasept

Curasept významně snižuje riziko zabarvení zubů a poruchy vnímání chuti. Samozřejmě také intenzivně působí proti bakteriálnímu plaku. Proč zubní lékaři ve svých ordinacích doporučují přípravky Curasept? Protože chtějí mít jistotu, že jejich pacienti skute

projít na článek

Roupy u dospělých lidí

Roupi se dříve likvidovali česnekem, cibulí a kyselým zelím. Nyní na ně máme zbraně těžšího kalibru, přesto však s nimi někteří malí i velcí pacienti bojují měsíce. Roup totiž není jen parazit dětské populace, má rád i dospělé jedince. Dokáže tak zamořit

projít na článek