Digitální agentura Atweb | Online marketing pro zdravotnická zařízení

V online světě a v oboru zdravotnictví jsme jako doma. Postaráme se o to, aby se vaše ordinace plnila novými pacienty, kteří se budou vracet.

projít na web

7 klinik a lékařů, kteří ví, jak na sociální sítě

Sociální sítě jsou dnes jedním z nejúčinnějších nástrojů pro propagaci a komunikaci s potenciálními i stávajícími klienty. Kliniky plastické chirurgie mohou využít sociální sítě k tomu, aby ukázaly svou odbornost, kvalitu, reference, novinky, akce, ale ta

projít na článek

Jak jsme zvýšili objednávky o 38 % a telefonáty o 78 %

Krátce o klientovi Eveclinic je významná klinika estetické medicíny v Bratislavě a zároveň dlouholetý klient Atwebu, pro kterého zajišťujeme full service online marketing. Co ho pálilo S přesunem kliniky do nových, výrazně větších prostor v centru Bratisl

projít na článek

Jak se pacienti rozhodují?

Realita je, že pacient-laik většinou nemá šanci si racionálně a kvalifikovaně vybrat ideální pracoviště, operatéra či zákrok nebo léčebný postup. V Medical marketingu se rozhodování pacientů říká “patient journey”. Patient journey začíná uvědoměním si pot

projít na článek

Marketing a odmítání pacientů

Běžné důvody pro odmítnutí jsou: nereálná očekávání výsledku operace, subjektivní důvody lékaře, jako např. pokud je lékaři potenciální pacient nesympatický nebo nemá k lékaři důvěru a rozumnou míru pokory. Další tzv. “red flags” jsou, když potenciální pa

projít na článek

12 tipů, jak si (ne)budovat online reputaci

Co vše patří do online reputace? obsah na webu (grafika i texty) prezentace na sociálních sítích (firemní i soukromé profily) recenze na veřejných portálech a sociálních sítích Google recenze názory v soukromých skupinách s tematickým zaměřením vaše kome

projít na článek

50+ marketingových statistik k posílení vaší strategie

Vytvářet funkční marketingové strategie a plány může být pro někoho docela oříšek. Pokud si s tím lámete hlavu i vy, inspirujte se v našem článku daty ze statistik digitálního marketingu, které vám pomohou lépe pochopit, co současným světem marketingu sku

projít na článek

5 klíčových faktorů pacientské spokojenosti

Co můžete udělat proto, aby od vás pacienti nejen odcházeli spokojení, ale také se s důvěrou vraceli? A proč by vás jejich spokojenost měla vůbec zajímat? Nejen na tyto otázky jsme pro vás hledali odpovědi. Míra spokojenosti pacientů je podstatnou inform

projít na článek

Co je UGC a jaké další marketingové trendy by vás ve 2022 neměly minout?

Na následujících řádcích vám napovíme, jakými trendy se bude ubírat svět digitálního marketingu v tomhle roce. Podle serveru falcon.io bychom měli věnovat pozornost hned 10 trendům sepsaných v jejich e-booku Digital Marketing Trends 2022. Shrnutí těch pod

projít na článek

7 milionů zhlédnutí na Instagramu? Aneb Reels vládnou i v roce 2022

Reels za dobu své existence (přibližně od poloviny roku 2020) velice důrazně obhájily svůj potenciál, který v nich tvůrci Instagramu viděli od samého začátku. Roste jak jejich popularita napříč publikem, tak i jejich marketingové využití. Pokud jste dopos

projít na článek

24 tipů na lahůdky, po kterých přiberete jen na znalostech

1. Jak se budují značky Knihu How brands grow (what marketers dont know) sepsal Byron Sharp jako souhrn odpovědí na klíčové otázky, kterým marketingoví pracovníci denně čelí. Zajímá vás, jak podpořit růst značky, jak vlastně funguje reklama, nebo jakou čá

projít na článek