Krátce o klientovi Eveclinic je významná klinika estetické medicíny v Bratislavě a zároveň dlouholetý klient Atwebu, pro kterého zajišťujeme full service online marketing. Co ho pálilo S přesunem kliniky do nových, výrazně větších prostor v centru Bratislavy a s ním spojeným navýšením kapacit operačních sálů i ambulančních místností a rozšířením lékařského i kosmetického týmu přestal klinice stačit systém rezervací pacientů založený především na Google kalendáři. Po analýze jsme doporučili a následně implementovali rezervační systém Planfy. Po úspěšném zvládnutí práce s tímto systémem “uvnitř“ kliniky přišel čas na propojení webových stránek, tedy umožnění online rezervací pacientů přímo z webu. Jak jsme pomohli Až doposud jsme na webu kliniky pracovali se dvěmi primárními konverzemi telefonáty a kontaktními formuláři. Přidali jsme tedy třetí konverzi objednání na konzultaci, kterou jsme promovali jak v hlavičce webu, tak na dalších relevantních místech: na stránkách zákroků a v případě stránek spojených se zákroky, na které je možné se ihned objednat, i s okamžitým vytvořením online rezervace přes Planfy. V rámci webových stránek, jsme se snažili tuto novou konverzi zvýraznit: Desktop v hlavičce jsme do tlačítka přidali ikonku kalendáře v postranním sloupci jsme zobrazili jako samostatný box s výrazným pozadím Mobil nesrovnatelně důležitější, v případě Eveclinic téměř 90% návštěvníků proto jsme se snažili s konverzním prvky na mobilu opravdu pohrát a v několika iteracích dospěli k finální podobě třech tlačítek, která i po odscrolování zůstávají ukotvené v horní části obrazovky Jaký byl výsledek Po 2 měsících od nasazení jsme si vyhodnotili výsledky. Jelikož jsme de facto konverzi “odeslání kontaktního formuláře” (z nichž i dříve bylo hodně poptávek po objednání termínu) rozdělili na “chci se zeptat” a “chci se objednat”, porovnáváme součet 2 nových konverzí s předchozím obdobím. Protože jak ve srovnání s předchozím obdobím, tak ve srovnání s minulým rokem roste návštěvnost, je pro nás klíčovou informací nikoli celkový počet konverzí, ale míra konverze (CR Conversion Rate). Ta narostla u formulářů o 38 % a u telefonátů o 78 %. V spolupráci so spoločnosťou Atweb sme postupne vylepšovali konverzné tlačidlá, dopĺňali texty, rozširovali funkcie, ktoré dopomohli k ešte vyššiemu nárastu konverzií. Celkové prepojenie konverzných tlačidiel priamo s novo implementovaným rezervačným systémom Planfy nám zabezpečilo dokonalú odozvu a nárast online rezervácií. Momentálne pracujeme na väčšej synchronizácii online rezervácií. Vďaka pracovnej húževnatosti a zmyslu pre detail spoločnosti Atweb je naplno využitý potenciál našej webovej stránky s priamym dosahom na online marketing. Štefan Zachar, marketing manager eveclinic Článek Jak jsme zvýšili objednávky o 38 % a telefonáty o 78 % se nejdříve objevil na Atweb.
Na základě vašich požadavků jsme vytvořili funkci automatické rozesílání SMS zpráv. Tento efektivní nástroj umožňuje okamžitě informovat zákazníka e-shopu o expedici objednávky.
projít na článekPro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely. Mnozí obchodníci se však zdráhají telefonovat, často se jim nechce a telefonáty neustále o
projít na článekE-shop automaticky přepošle objednávky do ERP systému. Objednávky z e-shopu Ten vystaví zálohové faktury, příjímá platby bankou, vystaví fakturu, připraví dodávku pro zákazníka. Automatické přenosy pomocí API pro e-shop, banku, přepravní firmy.
Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má respekt na sociálních sítích s cílem inspirovat žáky 8. a 9. tříd a jejich rodiče k tomu, aby objevili krásu a výz
projít na článekVÁŠ PARTNER V BOJI PROTI COVID-19Jsme tu pro vás. Ve společnosti Twin City Fan se připravujeme na aplikace filtrů v nemocnicích, aby byly plně připraveny na splnění potřeb této globální pandemie. Jako podstatné odvětví jsme odhodláni zůstat otevřeni a při
projít na článek