Jsme digitální agentura, která miluje marketing. Zvyšujeme návštěvnost webů, počet online objednávek, budujeme povědomí o značce a bavíme se na sociálních sítích jazykem, kterému fanoušci rozumí.
Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má respekt na sociálních sítích s cílem inspirovat žáky 8. a 9. tříd a jejich rodiče k tomu, aby objevili krásu a výz
Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších marketingových výsledků. Ale jak vytvořit přesvědčivý příběh pro vaše podnikání, aniž byste utratili majlant? Př
V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na český i slovenský trh, se stal legendární fotbalista Jan Koller. Zahrnovala OOH, TV reklamu, PR, SoMe, onli
The post NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu appeared first on Fragile agency.
Hashtagy vznikly jako nástroj pro kategorizaci obsahu na Twitteru, ale rychle se rozšířily na všechny sociální sítě. Používáme je na Instagramu, Facebooku, LinkedInu, TikToku, YouTube a dalších platformách. I když se způsob jejich využití neustále mění, z
Ačkoliv to na první pohled nemusí tak působit, Pinterest je silný hráč na poli sociálních sítí. Od roku 2023 zažívá globálně silný nárůst v počtu uživatelů. Ačkoliv zůstává oproti jiným platformám více uživatelsky pasivnější, svoji roli a potenciál v rámc
Od roku 2020 se snížil poměr pořízeného zboží nebo služeb od obchodníka, u kterého uživatel dosud nic nepořídil, o 8 procentních bodů. Jak vyplývá z dat Googlu (viz obrázek níže), získávání nových zákazníků je čím dál tím náročnější. Díky metodě new custo
Díky prediktivní analytice již dnes známe odpovědi na klíčové otázky vašeho businessu, které vás v budoucnu s největší pravděpodobností čekají. Víme například, jakých výsledků bychom měli dosahovat v závislosti na předchozím období, dlouhodobém a krátkodo
Aktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům (inzerentům) efektivní způsob cílení, který bude na cookies nezávislí. Jedním ze způsobů cílení j
V současné digitální době je pro úspěch jakéhokoli webového projektu nezbytné, aby byl snadno dohledatelný ve vyhledávačích jako je Google, Seznam nebo Bing. Kromě správného technického řešení webu je také důležité umět odpovědět na dotazy hledané vašimi