Fragile – Agentura pro digitální marketing

Jsme digitální agentura, která miluje marketing. Zvyšujeme návštěvnost webů, počet online objednávek, budujeme povědomí o značce a bavíme se na sociálních sítích jazykem, kterému fanoušci rozumí.

projít na web

Jak jsme sinfluencery zvýšili popularitu řemeslných oborů

Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má respekt na sociálních sítích s cílem inspirovat žáky 8. a 9. tříd a jejich rodiče k tomu, aby objevili krásu a výz

projít na článek

Jak pomáháme značkám vyprávět jejich příběh

Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších marketingových výsledků. Ale jak vytvořit přesvědčivý příběh pro vaše podnikání, aniž byste utratili majlant? Př

projít na článek

Vytvořili jsme historicky největší kampaň pro Hisense sJanem Kollerem

V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na český i slovenský trh, se stal legendární fotbalista Jan Koller. Zahrnovala OOH, TV reklamu, PR, SoMe, onli

projít na článek

NAPSALI ONÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička natrhu

The post NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu appeared first on Fragile agency.

projít na článek

# Hashtag ještě není dead

Hashtagy vznikly jako nástroj pro kategorizaci obsahu na Twitteru, ale rychle se rozšířily na všechny sociální sítě. Používáme je na Instagramu, Facebooku, LinkedInu, TikToku, YouTube a dalších platformách. I když se způsob jejich využití neustále mění, z

projít na článek

Pinterest jako nástroj pro komunikaci značky

Ačkoliv to na první pohled nemusí tak působit, Pinterest je silný hráč na poli sociálních sítí. Od roku 2023 zažívá globálně silný nárůst v počtu uživatelů. Ačkoliv zůstává oproti jiným platformám více uživatelsky pasivnější, svoji roli a potenciál v rámc

projít na článek

Proč je akvizice nových zákazníků tak důležitá pro váš business?

Od roku 2020 se snížil poměr pořízeného zboží nebo služeb od obchodníka, u kterého uživatel dosud nic nepořídil, o 8 procentních bodů. Jak vyplývá z dat Googlu (viz obrázek níže), získávání nových zákazníků je čím dál tím náročnější. Díky metodě new custo

projít na článek

Chytřejší marketing díky prediktivní analytice: Získejte náskok před konkurencí

Díky prediktivní analytice již dnes známe odpovědi na klíčové otázky vašeho businessu, které vás v budoucnu s největší pravděpodobností čekají. Víme například, jakých výsledků bychom měli dosahovat v závislosti na předchozím období, dlouhodobém a krátkodo

projít na článek

Chcete lepší výsledky zkampaní? Využijte sílu automatizace cílení

Aktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům (inzerentům) efektivní způsob cílení, který bude na cookies nezávislí. Jedním ze způsobů cílení j

projít na článek

Analýza klíčových slov: základní stavební kámen každého webu

V současné digitální době je pro úspěch jakéhokoli webového projektu nezbytné, aby byl snadno dohledatelný ve vyhledávačích jako je Google, Seznam nebo Bing. Kromě správného technického řešení webu je také důležité umět odpovědět na dotazy hledané vašimi

projít na článek