V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na český i slovenský trh, se stal legendární fotbalista Jan Koller. Zahrnovala OOH, TV reklamu, PR, SoMe, online i výraznou spolupráci se společností Livesport. Začátkem roku před námi stála nelehká výzva. Propojit fotbal, hi-tech produkty Hisense a Jana Kollera. Při tom zaujmout publikum napříč všemi kanály. Postavili jsme se k tomu čelem a vytvořili značce první komplexní kampaň na míru. Začali jsme s Kollerem v tramvaji Možná jste si všimli, že koleje Prahy nějakou dobu brázdila tramvaj v tyrkysové barvě s Janem Kollerem v hlavní roli. Právě tím jsme odstartovali kampaň Hisense, která se stala hlavním sponzorem EURO2024. V duchu hlavního claimu Se smyslem pro vítěznou sestavu se nesly i další aktivity jako byly exkluzivní soutěže o vstupenky na zápasy, hodnotnou Hi-Tech elektroniku od Hisense nebo merch. V centru Prahy se také objevily speciální obrazovky, které v reálném čase informovaly o stavu mistrovských utkání. Nechyběly ani televizní a rozhlasové spoty, zapojení sociálních médií včetně kanálu Jana Kollera. Ten byl jedním z největších lákadel kampaně,o které Brand manažerka Hisense pro CZ i SK řekla: „Jsme nadšeni, že můžeme pro EURO 2024 představit tak komplexní a rozmanitou mediální aktivaci.” Globální jednička Hisense Hisense je světovým lídrem v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů. Jeho partnerství s EURO2024 potvrzuje jeho závazek podporovat sport na nejvyšší úrovni. Kampaň Hisense pro EURO2024 má fanouškům přinést nezapomenutelný zážitek a zvýšit povědomí o značce Hisense jako klíčového hráče na trhu s Hi-Tech elektronikou. Informace o kampani pro Hisense najdete také v článku na Mediáři Jan Koller byl tváří velké kampaně Hisense k Euru, od agentury Fragile Velké díky patří všem, kdo se na projektu podíleli! Za Fragile: Creative director: Otakar Čihák Account director: Nina Stejskalová Copywriter: Dana Yousifová Graphic designer: Jana Kepková Graphic designer: Dan Baudyš Social media: Anna Vaňková Social media: Michal Kotek Fotograf: Patrik Klema Autorem článku je Dana Yousifová Senior Copywriter & Idea Maker The post Vytvořili jsme historicky největší kampaň pro Hisense s Janem Kollerem appeared first on Fragile agency.
Hisense se považuje za spíše levnější značku mezi televizory, ale na druhé straně se jedná o třetího největšího výrobce televizorů na světě. Jedná se o čínského výrobce, který už někde okolo roku 2015 vzala po svá křídla dříve poměrně silnou značku Sharp.
projít na článekPro asociaci Eurovent jsme vytvořili globální kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o možnostech technologií na úpravu vnitřního klimatu, které prokazatelně vedou ke zlepšení zdraví. Vizuály se objeví na sociálních sítích společně s osvětovými články. S
projít na článekHisense je jedna z těch značek, které se v posledních letech začaly poměrně silně prosazovat na našem trhu. Mohou za to poměrně dobré ceny a také široká nabídka. Ta může být problém, protože je tak složitá, že je obtížné se v ní vyznat. Abych vám to usnad
projít na článekIntervenční centra zahájila osvětovou kampaň „Zastav kolotoč násilí“ . Jejím cílem je upozornit veřejnost na závažné společenské téma – přenos násilí mezi generacemi. Kampaň je podpořena grantem z Norska prostřednictvím Norských fondů 2014 – 2021. Zač
projít na článekČeské zastoupení automobilky Toyota spustilo novou brandovou kampaň zaměřenou na představení svých alternativních pohonů. Na mediální kampaň s názvem Beyond Zero naváže na podzim i stejnojmenn
projít na článek