7 klinik a lékařů, kteří ví, jak na sociální sítě

Sociální sítě jsou dnes jedním z nejúčinnějších nástrojů pro propagaci a komunikaci s potenciálními i stávajícími klienty. Kliniky plastické chirurgie mohou využít sociální sítě k tomu, aby ukázaly svou odbornost, kvalitu, reference, novinky, akce, ale také k tomu, aby získaly zpětnou vazbu, odpovídaly na dotazy a budily důvěru. Sociální sítě také umožňují cílit na konkrétní skupiny lidí podle jejich zájmů, věku, pohlaví nebo geografické polohy. Úspěch na sociálních sítích není jen o obsahu, i když je jeho nedílnou součástí. Je zde daleko více faktorů, které vše dokážou celé vhodně propojit. Výrazně záleží na odvedené práci, spokojených klientech, úsilí jednotlivých lékařů svou práci prezentovat a množství financí, které vkládají na propagaci a reklamu nejen na sociálních sítích. Základem všeho je uchopit reklamu globálně, máte-li dobrého ambasadora (např. Yes Visage a jejich tváře jako Simona Krainová, Lucie Bílá atd.), mnohem lépe se vám daří rozjíždět jakýkoliv obsah na sociálních sítích. Pokud na sociálních sítích začínáte, vždy to chce investici do placené reklamy, aby se zvýšil dosah. A nesmí chybět ani dostatečná komunikace s klienty. Přes sociální sítě lze dostávat relevantní poptávky a je třeba s nimi dobře a cíleně pracovat. My se teď společně podíváme, jak jednotlivé kliniky tvoří obsah, co jim funguje a jak. Žebříček nejúspěšnějších klinik plastické chirurgie na sociálních sítích NÁZEV KLINIKY INSTAGRAM FOLLOWERS FACEBOOK FOLLOWERS Made by Juraj Payer 41,8 tisíc 3 tisíce Yes Visage 35,9 tisíc 74 tisíc Perfect Clinic 29,4 tisíc 14 tisíc Dr. Tomáš Doležal Plastika Praha 25 tisíc 16 tisíc Medicom Clinic 23 tisíc 26 tisíc Premier Clinic 21,1 tisíc 5 tisíc MUDr. Roman Kufa 19,9 tisíc 8,8 tisíc V dnešní době je plastická chirurgie stále více populární a dostupná, a proto se také zvyšuje konkurence mezi klinikami, které nabízejí tyto služby. Jak se tedy kliniky plastické chirurgie prezentují na sociálních sítích, a jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Instagram je ideální platformou pro prezentaci vaší práce Instagram je sociální síť zaměřená na sdílení fotografií a videí. Je to ideální platforma pro kliniky plastické chirurgie, které chtějí ukázat vizuální stránku své práce. Mohou tak prezentovat před/po fotky svých klientů, ukázky zákroků, tipy a rady nebo zajímavosti ze svého oboru. Kdo si vede na Instagram na předních příčkách? Právě profil MUDr. Juraje Payera, který se svému profilu hodně věnuje i osobně. Klientky / klienti tak mají pocit, že je jim blízko a vždy k dispozici. Fotky před/po jsou velmi populární. I když je, hlavně Facebook, už bere za hraniční, Instagram je na profilech klinik a lékařů toleruje. Popis obrázku: Instagram: nej. post: před/po augmentaci, 5 611 likes, 110 komentářů. Dle pravidel sociálních sítí je nutné zakrývat bradavky, aby byl příspěvek schválený. MUDr. Payer si buduje vlastní komunitu ambasadorek, které ho rády doporučují a v rámci brandu má své hashtagy jako #payerky, které se šíří prakticky jako virál. Instagram také umožňuje vytvářet příběhy (stories), které jsou krátkodobé snímky nebo videa, které zmizí po 24 hodinách. Přes příběhy mohou kliniky sdělovat aktuální informace, nabídky nebo ankety. Instagram také podporuje placenou reklamu nebo spolupráci s influencery. A pak jsou tu i reels, která v současné době vedou v rámci zvýšení dosahu o vašem povědomí. Popis obrázku: Instagram kliniky Medicom Clinic, tento příspěvek má 908 likes a 25 komentářů. Fotky před/po operaci jsou velmi úspěšné. Popis obrázku: Instagramový post Perfect Clinic. Příspěvky jsou zveřejňovány pravidelně, většina postů je stejná, jako na FB. Nejúspěšnější je před a po reel z operace prsou. Velmi dobře si vedou i další příspěvky s fotkami upravených prsou (400 662 likes), zbylé posty (abdominoplastika, liposukce, křečové žíly) mají většinou cca 60-200 likes. Kromě před/po fotek mají followeři rádi nahlédnutí do “zákulisí” kliniky. Popis obrázku: Klinika Yes Visage patří k TOP 7 nejúspěšnějším hlavně svými příspěvky o výplni a úpravě rtů. Nejlajkovanější příspěvek na Instagramu: 1 821 liků, komentáře jsou vypnuty. Jedná se o spolupráci _klaraberisha (42,6 tis. followerů)s Yes Visage. Facebook má svá specifika a přísná pravidla Kromě přísnějších pravidel na fotky před a po, je zde trošku jiná cílovka. Většinou jde o vyšší věkovou kategorii, která má ráda takový osobnější přístup. Proto možná právě tyto příspěvky mají nejvíce záběrů v rámci zájmu. Popis obrázku: Facebook MUDr. Juraje Payera, nejlepší post, 277 likes, 16 komentářů. Své místo a velký záběr na sledující mají i velké příběhy s proměnami. Popis obrázku: Facebook Yes Visage, nejúspěšnější post: proměna klientky Veroniky, 2,9k likes, 316 komentářů, 18 sdílení. Na Facebooku velmi dobře fungují medailonky doktorů. Jedním z úspěšných je právě představení MUDr. Lukáše Frajera z Perfect Clinic a nahlédnutí do zákulisí Medicom Clinic. Na známých tvářích si svůj brand buduje nejedna klinika. Mezi nejvýraznější v tomto typu marketingu je klinika Yes Visage, případně Perfect clinic. Plastická operace nosu Davida Vitáska, účastníka reality show Love Island A nesmíme zapomenout na soutěžní příspěvky a různé příspěvy o proměny zdarma. Ty patří mezi nejúspěšnější v rámci komentářů a přibývání followerů. Příspěvek o vyhlášení velké soutěže o operaci zdarma, Instagramový profil MUDr. Tomáše Doležala YouTube je jeden z nejpoužívanějších vyhledávačů Nesmíme zapomínat ani na YouTube. Patří mezi TOP vyhledávače a rozhodně by tam kliniky plastické chirurgie měly mít své místo. Popis obrázku: YouTube kliniky Yes Visage, má 2,7 tisíce odběratelů a 432 videí. Shlédnutí videí se pohybuje okolo 74 000. YouTube je největší video platforma na světě, která umožňuje nahrávat a sledovat videa různých žánrů a témat. Kliniky plastické chirurgie mohou na YouTube vytvářet svůj kanál, na kterém lze publikovat videa o svých službách, metodách, technologiích nebo odborných článcích. Popis obrázku: Perfect Clinic má 2,83 tisíc odběratelů a videa mají počet shlédnutí okolo 38 000. Pokud se rozhodnete pro “nakopnutí” sociálních sítí, rádi vám s tím pomůžeme. Kontaktujte nás a společně najdeme cestu, jak co nejlépe zaujmout na Instagramu, Facebooku, YouTube a dalších. Článek 7 klinik a lékařů, kteří ví, jak na sociální sítě se nejdříve objevil na Atweb.

projít na článek

Nezapomínejte na sociální sítě!

Sociální sítě mají v komunikaci firem nezastupitelné místo. K jejich správnému fungování ale rozhodně nestačí vytvořit firemní profil a zveřejňovat hezké... The post Nezapomínejte na sociální sítě! appeared first on Comeflexoffice.cz.

projít na článek

Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku

Sociální sítě jsou o komunikaci a spolupráci, ne o technologiích. Komunikace je navíc permanentní, jednorázově vytvořit profil nestačí. The post Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku appeared first on HorMart.cz.

projít na článek

Sociální síť Mastodon získala už přes 7 milionů uživatelů

Hledáte nové a neotřelé sociální sítě, které nebudou závislé na velkých firmách? Objevte sociální síť Mastodon. Celou síť máte pod kontrolou vy. Můžete si podle sebe uspořádat příspěvky a přizpůsobit si to, co vás zajímá. Navíc je vše bez reklam. Nikdo vá

projít na článek

Jak využít sociální sítě pro propagaci změny obsahu našich stránek

V článku se společně podíváme na otázku jak dát vědět našim zákazníkům, poté co jsme změnili obsah našich internetových stránek. Změnou stránek myslíme přidání aktualit, novinek, článků, ale patří sem i změna textové obsahu, aktualizace nabízených služeb,

projít na článek

Co je Threads od Instagramu? Nová sociální síť trhá rekordy

Threads je nová aplikace a sociální síť, kterou vyvinul tým Instagramu a navrhnul jako prostor pro sdílení textu (včetně foto i videa) a zapojení se do veřejných i soukromých konverzací. Jedná se o platformu, kde uživatelé mohou vyjadřovat své nápady a sd

projít na článek