Při mých pracovních aktivitách se zbožovými srovnávači často čelím dotazům, jak se produkty v Heurece či Zboží.cz řadí a co ovlivňuje jejich pozice. Ačkoliv otázka zní velmi jednoduše, odpověď na ní je dost složitá. Nejenže jsou oba srovnávače naprosto odlišné, velmi záleží, jakou situaci řešíte a kde se váš produkt nachází.
Rád bych navázal na téma týkající zbožového srovnávače Heureka. Už v článku Jak se řadí nabídky ve zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz jsem se vyjádřil k častým otázkám řazení produktů v kategoriích či na produktové kartě a ovlivňování pozic. Nyní b
projít na článekNejen u mých klientů panují různý mýty a nepravdy o zbožových srovnávačích, proto jsem se rozhodl dát dohromady nejčastější dotazy, které krouží kolem tohoto tématu. A jelikož jsme v Česku, řeč bude samozřejmě o Heurece a Zboží.cz.
projít na článekHledáte způsob, jak inzerovat produkty na svém e-shopu? Jednou ze základních možností je reklama na tzv. zbožácích neboli zbožových srovnávačích. U nás se jedná zejména o známá jména jako Heureka a Zboží.cz, které vám mohu z vlastní zkušenosti doporučit.
projít na článekHeureka je nejpoužívanější srovnávač českých uživatelů. Heureka nabízí klasické srovnávání. Na rozdíl od ostatních srovnávačů si zboží na Heurece můžete i přímo zakoupit.
projít na článekHeureka je jedním z nejnavštěvovanějších českých webů a právem patří mezi ty nejlepší. Je to nejenom srovnávač zboží, kde si vybraný produkt můžete porovnat z hlediska parametrů a cenové nabídky, ale je také největší nákupní portál, jež navštěvuje kolem t
projít na článek