Práce v cestovní kanceláři zahrnuje hodně činností. Kupu věcí, co je potřeba zařídit, vyjednat, zaurgovat. Obzvlášť v menší cestovce, kde je na všechno často člověk sám, narůstá seznam aktivit, které by se hodily delegovat na někoho jiného. Majitelka CK Libuše Travel si tohle uvědomila, a přesunula na mne komunikaci se zahraničními partnery. Externí rezervační oddělení Prioritou Libuše Sládečkové je samozřejmě postarat se o klienty a o prodej. Dobře však ví, že někdo taky musí být v „administrativním zázemí“, komunikovat s obchodními partnery v zahraničí, dělat u nich rezervace, vyřizovat objednávky, aktualizovat ceníky, překládat nabídky… A protože zatím nemá kapacitu na vlastní rezervační oddělení, kde by seděl minimálně jeden člověk na plný úvazek, najala si na vyřizování těchto činností virtuální asistentku A tak jsem se jako virtuální asistentka ocitla ve svém živlu, v cestovním ruchu. Administrativní práce v cestovní kanceláři mne moc a moc baví. Co všechno vyřizuji z pozice externího rezervačního oddělení? Jak už jsem zmínila výše, je toho fůra. Tak jsem se rozhodla ji v tomhle povídání rozdělit do dvou menších kupek. V první fázi se věnuji činnostem, které jsou: podkladem kvalitní nabídky pro klienty – vyžádání aktuálních ceníků a pečlivý překlad všeho, co má hotel/penzion/jiný partner v nabídce, zárukou, že poptávka klientů na nabídku bude u zahraničního partnera ověřena, případně rovnou rezervována. Překlady ceníků a rezervace (nejen) ubytování Nejprve si tedy vyžádám ceníky, případně jiné aktuální nabídky, které následně přeložím (z angličtiny nebo němčiny). Dále zpracovávám poptávky od klientů CK, kteří chtějí rezervaci ubytování či jiných vybraných služeb u partnerů v zahraničí. Probíhá to jednoduše: Cestovka mi založila samostatný e-mailový účet, přes který vyřídím vše potřebné. Pokud je potřeba, telefonuji. Zadané požadavky od CK, ať už na ceníky, nabídky, nebo rezervace pro klienty vyřizuji – samozřejmě a jak jinak – co nejrychleji Povídání o druhé fázi přidám po Novém roce. Těšit se můžete na shrnutí toho, co následuje po rezervaci. Třeba jak probíhá objednávka nebo odbavení zájezdu. The post Jak spolupracují virtuální asistentka a cestovka? 1. část appeared first on Jsem vaše živá virtuální asistentka.
V předchozí části jsem se zabývala vyžádáním a překladem nabídek a ceníků zahraničních partnerů. Dále vyřizováním rezervací pro klienty. A co následuje po rezervaci? Jak probíhá objednávka nebo odbavení zájezdu? + ROZHOVOR Objednávky, kontroly faktur, od
projít na článekVirtuální asistentka nebo zaměstnanec na hlavní pracovní poměr? Kdo se vám vyplatí víc? Kdo je tím pravým pro vás? Virtuální asistentka vs. zaměstnanec Nejprve si definujme, kdo je virtuální asistent/ka a kdo zaměstnanec, a vysvětleme si jejich zákl
projít na článekSpolečnost Top Vision a Asistentka.cz Vás zve na fórum Úspěšná asistentka manažera, které se koná dne číst dál
Virtuální asistent nebo asistentka může zvednout nejen vaše obchodní výsledky, ale také vrátit vaše produktivní flow a radost z práce. Otázka tedy zní vyplatí se vám to a jaké jsou benefity virtuálních asistentů a asistentek? Možná to znáte, když děl
projít na článekTato virtuální prohlídka má simulovat klasický Den otevřených dveří. Můžete se seznámit nejen s odbornými učebnami a dílnami školy, ale i s nabídkou všech vzdělávacích oborů, které nabízíme. Ovládání aplikace je velmi intuitivní. Z přehledných menu můžete
projít na článek