Jak správně navrhnout úspěšný web?

Představme si, že chceme navrhnout svůj nový dům. V tomto porovnání si návrh úspěšného webu dokážeme dobře uvědomit. Co očekáváme od návrhu domu? Určitě to není jen obrázek, jak bude dům v konečné fázi vypadat. Očekáváme, že se s námi někdo potká a probere to. Že se nás zeptá jak si dům představujeme a co od něj očekáváme. Zkoumá, jestli to co chceme, opravdu potřebujeme a to několikrát při konzultacích návrhů. Dále tento dodavatel zpracovává černobílé návrhy – výkresy, někdy i vizualizace. Pracuje se na úvodní zprávě, souhrnné technické zprávě, technické zprávě, projektech topení, kanalizace, plynu, přípojek, vody. A pak velkou část práce zabírá jednání s úřady. A to jsme opravdu nezmínili ještě vše Proč toto neočekáváme i od návrhu webu? Důvodem může být to, že v případě návrhu domu jsme jednak zadavatelé (jako v případě tvorby nového webu), ale jsme zároveň i cílovou skupinou, a tou v případě návrhu webu  už nejsme. Cílovou skupinou je někdo jiný – naši zákazníci. A proto by zodpovědná osoba – projektant webu – měla sedět více s nimi a navrhovat pro ně. Výkresy jsou v případě návrhu webu wireframy. Přípojky na sociální sítě, e-mailing, PPC a návrh technického řešení je třeba také dobře rozmyslet stejně jako u domu. Kolik taková dokumentace stojí?  Je to různé jako u návrhu domu, dá se pořídit nejčastěji za 40 – 80 tis.korun. Smlouva o návrhu webu A tady je pro zajímavost odkaz na smlouvu z webu Honzy Řezáče, kterou můžete použít ke sjednání takového návrhu nového webu. To co je popsáno výše je jednoduše řečeno součástí UX. A UX bychom měli řešit před tím, než si necháme web v uvozovkách nakreslit od grafika. Než si náš nový web, nový dům necháme vizualizovat. Je to tedy v podstatě také projektová dokumentace. Grafický návrh může  být také součástí (ale většinou není), podobně jako u návrhu domu bývají již dnes standardem vizualizace, ale tato vizualizace by neměla tvořit 100% celého návrhu. Příspěvek Jak správně navrhnout úspěšný web? pochází z Poctivá agentura

projít na článek

Jak najít a správně využít příležitost k podnikání

Příležitost je tam, kde si ji najdete, nikoli tam, kde si ona najde vás. Peter F. Drucker Každý nápad je potřeba vyzkoušet hned! Dokud je myšlenka aktuální a zaměstnává mozek svého majitele 24 hodin denně, je potřeba se jí chytit. Jenže ne každý nápad se

projít na článek

Úspěšný dechový orchestr

The post Úspěšný dechový orchestr appeared first on ZUŠ Hulín.

projít na článek

Jak na úspěšný start internetového obchodu?

Napsal: Jaromír Čada. Jmenuji se Jaromír Čada a jsem zakladatelem internetového obchodu SuperPytel.cz. ČTĚTE VÍCE Příspěvek Jak na úspěšný start internetového obchodu? pochází z opatril.cz

projít na článek

Marketing je o tom předat správné sdělení správné osobě a ve správný čas.

Článek Marketing je o tom předat správné sdělení správné osobě a ve správný čas. se nejdříve objevil na Filip Farník.

projít na článek

Byl to náročný, ale velice úspěšný rok

Trochu jsme si zrekapitulovali loňský rok a musím říci, že jsme byli šikovní: uspořádali jsme 4 workshopy pro veřejnost, 2 odborné přednášky pro ZČU, 3x jsme posnídali se středoškoláky, 2 dny a 1 noc jsme strávili se studenty na hackathonu, tmelili jsme s

projít na článek