Představme si, že chceme navrhnout svůj nový dům. V tomto porovnání si návrh úspěšného webu dokážeme dobře uvědomit. Co očekáváme od návrhu domu? Určitě to není jen obrázek, jak bude dům v konečné fázi vypadat. Očekáváme, že se s námi někdo potká a probere to. Že se nás zeptá jak si dům představujeme a co od něj očekáváme. Zkoumá, jestli to co chceme, opravdu potřebujeme a to několikrát při konzultacích návrhů. Dále tento dodavatel zpracovává černobílé návrhy – výkresy, někdy i vizualizace. Pracuje se na úvodní zprávě, souhrnné technické zprávě, technické zprávě, projektech topení, kanalizace, plynu, přípojek, vody. A pak velkou část práce zabírá jednání s úřady. A to jsme opravdu nezmínili ještě vše Proč toto neočekáváme i od návrhu webu? Důvodem může být to, že v případě návrhu domu jsme jednak zadavatelé (jako v případě tvorby nového webu), ale jsme zároveň i cílovou skupinou, a tou v případě návrhu webu už nejsme. Cílovou skupinou je někdo jiný – naši zákazníci. A proto by zodpovědná osoba – projektant webu – měla sedět více s nimi a navrhovat pro ně. Výkresy jsou v případě návrhu webu wireframy. Přípojky na sociální sítě, e-mailing, PPC a návrh technického řešení je třeba také dobře rozmyslet stejně jako u domu. Kolik taková dokumentace stojí? Je to různé jako u návrhu domu, dá se pořídit nejčastěji za 40 – 80 tis.korun. Smlouva o návrhu webu A tady je pro zajímavost odkaz na smlouvu z webu Honzy Řezáče, kterou můžete použít ke sjednání takového návrhu nového webu. To co je popsáno výše je jednoduše řečeno součástí UX. A UX bychom měli řešit před tím, než si necháme web v uvozovkách nakreslit od grafika. Než si náš nový web, nový dům necháme vizualizovat. Je to tedy v podstatě také projektová dokumentace. Grafický návrh může být také součástí (ale většinou není), podobně jako u návrhu domu bývají již dnes standardem vizualizace, ale tato vizualizace by neměla tvořit 100% celého návrhu. Příspěvek Jak správně navrhnout úspěšný web? pochází z Poctivá agentura
Příležitost je tam, kde si ji najdete, nikoli tam, kde si ona najde vás. Peter F. Drucker Každý nápad je potřeba vyzkoušet hned! Dokud je myšlenka aktuální a zaměstnává mozek svého majitele 24 hodin denně, je potřeba se jí chytit. Jenže ne každý nápad se
projít na článekThe post Úspěšný dechový orchestr appeared first on ZUŠ Hulín.
Napsal: Jaromír Čada. Jmenuji se Jaromír Čada a jsem zakladatelem internetového obchodu SuperPytel.cz. ČTĚTE VÍCE Příspěvek Jak na úspěšný start internetového obchodu? pochází z opatril.cz
projít na článekČlánek Marketing je o tom předat správné sdělení správné osobě a ve správný čas. se nejdříve objevil na Filip Farník.
projít na článekTrochu jsme si zrekapitulovali loňský rok a musím říci, že jsme byli šikovní: uspořádali jsme 4 workshopy pro veřejnost, 2 odborné přednášky pro ZČU, 3x jsme posnídali se středoškoláky, 2 dny a 1 noc jsme strávili se studenty na hackathonu, tmelili jsme s
projít na článek