Jak správně reklamovat zboží ?

Tento zákon platí pro zboží zakoupené na internetu nebo také při koupi po telefonu. Ovšem pokud zboží používáte, ani lhůta 2 týdny vám nepomůže při vrácení zboží. Navíc nyní je doba Vánoc, kdy spoustu lidí obdrží nevhodný dárek, který půjdou radši vrátit a místo něj si vyberou něco jiného. Obchodníkům se po vánocích nezastaví dveře, hlavně z důvodu nakupení množství reklamací. To je hlavní důvod, proč zákazníci často u reklamací selhávají a jejich zboží vráceno není. Znáte, ale opravdu veškerá svá práva na reklamaci zboží ?   Důležitou věcí k sdělení je fakt, že Občanský zákoník neřeší současně zboží pořízené přes internet a telefon se zbožím zakoupeném v kamenných obchodech.   Zde jsou informace, které by měl znát každý spotřebitel při nákupu zboží a také hlavně při reklamaci   1) Zboží je vratné bez udání jakéhokoliv důvodu. Pokud ovšem vychází poslední den na svátek nebo sobotu či neděli, lhůta končí až další pracovní den (což bývá ve většině případů pondělí).   2)Čtrnácti denní lhůta běží od chvíle kdy si zboží vyzvednete nebo převezmete, tedy ne od chvíle objednání nebo zakoupení na internetové stránce nebo po telefonu.     3) Pokud vás prodejce neupozornil na možnost odstoupení  od dané smlouvy, dá se od ní odstoupit bez udání jakéhokoliv důvodu po dobu jednoho roku a čtrnácti dnů.   4) Zboží lze vyzkoušet, zde je ale háček, že nesmí být použitý jinak by vám ho také prodejce nemusel přijmout. To znamená že oblečení si můžete bez problému zkusit, to už ovšem neplatí u digitálního obsahu popř. poničených výrobků hygienického charakteru.   5) Vždy si ponechte kopie veškerých dokladů   6) Bohužel je také zboží, které nelze vrátit. Mezi něj patří rezervace ubytování, nákup audio popř. video nahrávek   7)Při reklamaci zboží zakoupeného v kamenné prodejně máte dva roky a k reklamaci vám stačí svědek, účtenka nebo také výpis z účtu.   Při nákupu zboží je potřeba dávat pozor jaké zboží a jak nakupujeme. Jelikož způsoby reklamace se v tomto případě mohou lišit. Článek Jak správně reklamovat zboží ? se nejdříve objevil na Milux.

  • Web: Milux
  • Aktualizace: 9.9.2023
projít na článek

Ochrana spotřebitele

Je celá řada předpisů, jak už to, tak bývá u všeho se v tom málo kdo vyzná. No řekněte, opravdu si přečtete podmínky před tím, než objednávku dokončíte nebo založíte účet, nebo jen odkliknete políčko a doufáte, že jste se právě neupsali ďáblu. Předpisy sp

projít na článek

Nakupujte pro své vyvolené dárky z lásky třeba na About You

Každá žena má ráda překvapení, a o to více, když je z lásky. Tehdy odpustí i malé přehmaty, jestliže vyberete něco ne zcela stoprocentního, anebo se nestrefíte do správné velikosti. Nakupovat dámské oblečení je pro mnoho mužů docela tvrdým oříškem, protož

projít na článek

Partnerská sleva na sportovní zboží

Adidas, Puma, Reebok40% na vybrané zboží 30% ostatníNa nákup zboží v kamenných obchodech obdrží všichni členové Ski klubu slevové karty od svých trenérů. V případě nákupu na e-shopu www.lionsport.cz stačí členům a příznivcům Ski klubu postupovat dle přil

projít na článek

Pravidla pro objednání a dodání chlazeného zboží

Aktualizace 20.6.2023 Vážení zákazníci, jako váš dodavatel chlazených výrobků bychom vás rádi informovali o obecných podmínkách zasílání chlazeného zboží. Pokud u nás chcete objednat chlazené zboží, je vhodné a užitečné se s těmito podmínkami seznámit. Pr

projít na článek

Kamenný versus internetový obchod

Jako snad u všeho zboží máte i tady dvě možnosti. Můžete nakoupit v kamenném obchodě nebo přes internet. Má to ovšem svá pro a proti a to mnohem větší, než u jiných produktů. U elektrických spotřebičů se vám může snadno stát, že se něco pokazí a budete po

projít na článek