Jak uspět vdobě COVIDové?

Vážení provozovatelé fitness center a fitness profesionálové, ať už se na dnešní COVIDovou dobu díváte jakkoli, její příchod se nějakým způsobem dotýká nás všech, obor fitness nevyjímaje. Fitness centra se ještě nestačila vzpamatovat z následků mnohatýdenního uzavření a místo očekávaného sezónního “přílivu” natěšených klientů, jsou na polovině své obvyklé návštěvnosti. Tak to alespoň vypadá podle bleskového průzkumu, který provedla Česká komora fitness. Jinými slovy to znamená, že celá jedna polovina klientů se během nuceného uzavření fitness center buď odnaučila chodit cvičit nebo se prostě bojí vyjít mezi lidi! Vzhledem k aktuálnímu vývoji nelze předpokládat, že se tato neuspokojivá situace v dohledné době nějak výrazně změní a nechtěný virus z našeho života zázračně zmizí. Naopak se zdá, že nás čeká období, ve kterém se budeme muset naučit s COVIDem žít! Již nyní lze pozorovat, že dochází k postupnému “přeformátovávání” naší společnosti, v jehož důsledku se řada lidí ocitla doma na “home office” a doslova před očima nám mizí některé dosud perspektivní obory, zatímco jiné se snaží novým okolnostem přizpůsobit. Konkrétně v naší oblasti fitness pozorujeme snahu vyrovnat se s důsledky protivirových opatření přenesením služby z fitness center ke klientům domů. S tímto trendem souvisí vysoký nárůst nabídky různých forem on-line cvičení, které se na nás doslova valí ze všech stran. Dokonce i společnost Apple představila v září 2020 svoji novou službu Fitness+ (na principu měsíčního předplatného), určenou pro domácí cvičení. Jenže je on-line cvičení doma to, co zákazníci doopravdy chtějí? Jsou fitness centra jen místem na “pálení kalorií” nebo také místem setkávání? Návrat klientů po “znovuotevření” fitness center nám ukazuje, že minimálně polovina z nich nechce zůstávat doma a preferuje cvičení ve fitness centru! O druhé polovině, která se zatím do fitness center nevrátila, toho mnoho nevíme. Nicméně lze předpokládat, že pokud by upřednostnili on-line formu cvičení, budou postupně ztrácet vazbu na “svoje” fitness centrum. Časem se tak pravděpodobně stanou zákazníky specializovaného poskytovatele on-line cvičení, který nabízí sofistikovanější řešení, než lokální fitness centra. On-line cvičení se tedy, po krátké, ale intenzivní zkušenosti, ukazuje být pro fitness centra spíše dočasným řešením, pro překlenutí doby nařízeného uzavření. Nezdá se však být systémovým řešením aktuálního propadu návštěvnosti. Jaké jsou tedy další možnosti, jak vrátit fitness centrům chybějící klientelu? Řešením, které se v praxi ukazuje být velmi úspěšným, je nepřenášet službu ke klientům domů, ale nabídnout ve fitness centru takovou službu, která bude bezpečná pro klienty i pro provozovatele. Bezpečná pro klienty je taková služba, kde se omezí styk s ostatními na nezbytné minimum. Kde bude minimální nebo nejlépe žádný kontakt s vybavením a dostatečný prostor na provedení desinfekce po každém návštěvníkovi. Bezpečná znamená i časově efektivní. Bezpečná pro provozovatele znamená, že bude investovat do něčeho, co je spolehlivé tedy, že je to ověřená a v praxi fungující služba. Že to bude služba do značné míry rezistentní na různá “protivirová” opatření a že investice bude přiměřená a bude rychle návratná. Taková služba existuje a nazývá se EMS trénink. Jedna tréninková jednotka trvá 20 minut a opakuje se 1x týdně. Termín se domlouvá dopředu a cvičí se ve formátu jeden na jednoho nebo jeden na dva. Po každém tréninku je prostor na provedení doporučených hygienických opatření. EMS trénink je bezkontaktní a bez pomůcek. Oslovuje výrazně širší cílovou skupinu než fitness centra. Návratnost investice je 10x rychlejší než investice do fitness vybavení. EMS trénink lze provozovat prakticky kdekoli ve fitness centrech, v samostatných studiích nebo doma u klientů. A to nejdůležitější nakonec #8211; v sousedním Německu EMS studia po “znovuotevření” nejenže dostala všechny své zákazníky zpět, ale navíc zaznamenala 61% nárůst návštěvnosti! Pokud byste se o EMS chtěli dozvědět víc, případně EMS trénink vyzkoušet, kontaktujte nás prosím. The post Jak uspět v době COVIDové? appeared first on Body Technology.

projít na článek

Provoz vdobě vánočních svátků

Ve době od 22.12.2023 1.1.2024 bude pracoviště z provozních důvodů zavřené. Děkujeme za pochopení. Tým DCT.

projít na článek

Marketing pro restaurace v covidové krizi

Současná situace nepřeje mnoha odvětvím, na které tvrdě dolehla opatření vlády. Ale asi nejvíc zasaženými jsou restaurace a další gastro provozy. Sám mám několik přátel, kteří provozují restaurace nebo bary a moc rád bych jim alespoň radou a zkušenostmi t

projít na článek

Výluka některých televizních programů – 4.října 2022

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že vúterý 4.října 2022 budou vdopoledních hodinách probíhat servisní práce na hlavní stanici kabelové televize. Vdobě provádění prací nebudou některé televizní programy dostupné. Děkujeme za pochopení. [ Čís

projít na článek

Třeba najdete chvilku a pustíte si ty básničky sami

Na podzim vroce 2017 vyšla moje první knížka Když přijde Láska… Už vdobě vydání knížky bylo vplánu vydání CD, které mělo být kdostání zároveň sknížkou. Cesta kcédéčku byla dlouhá, přesto jsem se záměru vydat CD nevzdal a čekal jsem na příležitost. Ta se z

projít na článek

Motivace živnostníka extrémisty

Jj, jako jo - všichni se plácaj po ramenou, všichni jsou happy a ready to uspět, ale, kde berou tu inspiraci?

projít na článek